Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na dobrou noc

10. 10. 2009
3
8
1420

Napsáno na základně skutečné události

Za dálnicí, čističkou odpadních vod, hypermarketem, kopcem, rybníčkem… a ještě dál je malé městečko.

Vytuněné auto tu řve jako opilý námořník, když nepustí tě na přechodu

na zahrádkách před domy rostou melouny (krást hrušky, už totiž dávno vyšlo z módy)

Kaštany tu padají na hlavy všem, co se zastaví, aby si mohli přečíst nápis:

POZOR! PADAJÍ KAŠTANY

a hvězdy, ty tu taky padají, to když padne mlha

Spát se tu chodí s …

opičáky, ne s (plyšovými) medvědy kteří nevědí:

„Že túristi nemaj zbraně“

-ti opičáci, to vědí móc dobře

a v trafice na noviny mají každé ráno

ceduli s nápisem: "Vyprodáno"

kdo by taky chtěl hned po ránu číst, koho zase v noci nenechal spát opičák?

Děti se hned po škole chodí povozit na řetízkovém kolotoči

to aby se jim z těch vědomostí odmotala hlava

a v rozhlase se hlásí každá dobrá zpráva:

"Tramtadadá právě prší, nebudeme muset zalévat na zahrádkách."

"Tramtadadá vysvitlo sluníčko, to máme ale krásně."

A tak tam žijou šťastní, že…

žijou


8 názorů

Ostrich
09. 06. 2011
Dát tip
Vedle kaštanů i kolotoč, na kterém se hlava odmotává... to se mi, doufám, zamotalo s pousmáním do paměti... dík.

Jinak přeju, ať se ti to vyplní, i bez padání meteoritů i letadel..

Bojím se bojím, jestli tou dobou nebude místo hvězd spíš padat sníh, ale kdybys to riskoval, dej vědět, řekla bych si o podpis:)

guy
13. 10. 2009
Dát tip
já bych potřeboval něco hodně nutně splnit 21.10 .. a pak ještě znovu něco zhruba za tři týdny poté kdybych měl jistotu, že nějaká ta padavka zabere, tak si tam zajedu, i když už je po melounové sezóně .. :-)

Přemluvili jste mě: Loc: 49°7'40.407"N, 16°36'51.884"E (ale je to tajné:)) Melouny už bohužel došly, ale zato nastala sezóna dýní:) U těch hvězd, zdá se mi, nezáleží ani tolik na termínu, jako na tom, co si přeješ. Snad budeš mít správná výběr:)

guy
12. 10. 2009
Dát tip
docela rád bych to městečko navštívil, jestli tam ještě zbylo pár melounů v předzahrádkách .. než napadne sníh a ještě dotaz - v jakém termínu ty padající hvězdy plní přání? :-)

Prosecký
11. 10. 2009
Dát tip
Prozraďf alespoň okres nebo obec 3.stupně!

Kaštany tu padají na hlavy všem, co se zastaví, aby si mohli přečíst nápis: POZOR! PADAJÍ KAŠTANY Tohle mě fakt rozesmálo, hned jsem si představil tu situaci :o) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru