Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nedělní

13. 10. 2009
6
20
2088

kaštanová

tančí
křehoučká černooká baletka
sukni má z listů jírovce
lehkou jako nitky bavlny

stojíš
na montmartru
s cigaretou a zavřenýma očima
je léto

tančí mi po víčkách
po řasách
po duhovkách
v růžových střevíčkách

nohy se míhají jako klapky piana
a piruety jako kroužky dýmu z doutníků

padají
nám na hlavy kaštany
a ty máš jenom jednu botu
padají
když plive po nás nebe

mlčíš
nebo ne?

20 názorů

děkuji ..rámě uzené makrely si kousnu ráda :)

Krásné, rybo. Promin, že jsem tě omylem tehdá vkoulel. Ale nabídl byhc ti své uzené rámě :-)))

hotovo - doufám že to nebolelo :o) a dobrou teda...

asi iný....ale nepochopil som ani čiarku, aj keď to má výbornú atmosféru, ale napriek tomu sa mi to zdá také rozrobené s príliš veľa slovami..., ktoré by som ubral, lebo takto to niekam uniká a nevädmo kam! Ale ako základ je to dobré, a dalo by sa na tom stavať...a určite keď sa človek pohrá s uvedenými slovami a okreše ich bude to super! zatial bez....z mojej strany!

jj vykul mě ven :D

nevím CO přesně je složitější ale nemáš zač :o) takže tě mám vykulit zas ven?

to je složitější ..ale každopádně děkuji :)

no však nemusíš už dělat nic extra (kromě tý změny viditelnýho názvu) - jen tu přijímat návštěvníky :o)

ale já na tyhle soutěže stejně moc nejsem ..nejsem soutěživá osoba ..

nic není zbytečný, co někoho potěší - a ryby by měly držet při sobě... mořský koník :o)

to zní dobře ..až na to, že já stejně nikdy nic nevyhraju, takže by to bylo zbytečné :)

no že do názvu napíšeš KOULE / Pověry a budeš čekat na čtenáře a tipy - a když vyhraješ, zadáš nám téma pro příští kolo :o) dyž si klikneš na klub, zjistíš víc :o)

a v čem spočívá to moje soutěžení?

no čtení je na mně ale soutěžení na tobě - mně to náhodou k těm pověrám sedlo :o)

jak chceš :) nechám to na tobě ..

tak už mám jasno - Uzená makrela (ryba jak ryba) má číslo 337566 - dělá zmatky - tak esi nechceš do KOULE, já tě zas vykulím a přijdu si tě přečíst nesoutěžně :o)

jejda - to je nějaká záhada... ID 337556 - buď mi hrabe nebo tu řádí šotci - takový číslo mi přilítlo zprávou a ať koukám jak koukám, nechápu až to vyřeším, vrátím se :o)

já se ale nikam nepřihlásila :)

do názvu patří "K.O.U.L.E. / Pověry" - jinak to čtenáři kluboví minou..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru