Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čiju vestoje jag ogár

14. 10. 2009
7
7
2265

Tož jako znate to. Sedite v hospě na židli jag ta nosnica na jajcách a lumbáte jedno pívo za druhým a k tému žerete tlačanicu s cibulou nebo ten volomůčák, ten já mam jako kurva ráda, a jag tak tam seďáte, tag na vás přinde ta přírodní potřeba. Mno kurva tož to by byla vostuda jen to tak pusťat dolu do gatěk, s tim sa mosí na stranu slušně řečeno jako. Tož vodšupnu ty vogáry co mi makajó na stegna a rycku, ty hospotský darmožrůty a nemakačenky, co nemajó doma samycu a řeknu Du hodit sranec, jasan? Pak chlustnu do rozpitýho píva, aby mi  to nido nevyglgal a du. Tož řeknu vam hnedkaj že hajzly v našej hospě stojáj za guvno. Sou jen pro ogáry. Samyce mosejó godit gcat za trnkovej keř co tam roste za baračiskem. Tož ale jako kurva! K tomu by sa Miluš nidy nesnižila! Já v našej hospě godim normoš na pány, mám takovej glejt vod našeho hospockího jako že tam možu. Tož když dondu na hajzel, tak nejdřiv vyženu šecky honipírky co tam překuřují vuřt svojim kamarádom a podložim smetáčiskem kliku u dveří a je to. Pak tam vyndám z pizoáru to mejdličko a celá sa tam vomeju. Vodó sa mosí šetřit, kurva! Proč doma plejtvat, dyž v hospě je mití zadara? Kůrva! No pak udělám tu potřebu. Vygčiju sa a aj vyséřu do pizoáru a šmitec. Tož a nedifte sa! Ja sic nejsu samec, ale kůrva! Gcat do pizoáru možu, já na tom mam stavěnů frndulu. Já dyž sem sa narodila, tag fotr aj fotryně spráskly pazoury a fotr řka takou památnou vjetu: Mámo taki požehnání! Ta naše mrňavá kundička bode moct gcat jako kluk! No toe jedno. Dyž som tedyk vycrkaná, vysratá a aj vymydlaná, tag zbytek mejdla dam do kapsy pro synátora a pak du zpatky do šenku. Kůrva! A to pivo i s tim chlustancem je vyglganý! Tož pak sa tam šici zrubáme a pak du domu. V hospě je holt veselo svinsky.


7 názorů

Fouraix
14. 10. 2009
Dát tip
"sou" mi zní nějak nepatřičně v kontextu toho pseudodialektu

Marci12
14. 10. 2009
Dát tip
ty vogo...

wedle_vazy
14. 10. 2009
Dát tip
masakr!*.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru