Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aj keď kliali na nás

17. 10. 2009
4
10
1661

Oným spomínaným veličenstvom kráľom - Tomáš Rosický - reprezentant ČR.

Aj keď kliali na nás

 

 

A na stránkach novín

vraveli, že nie sme hodný

že proste - že sme slabý

a že bez neho – nikam

s veličenstvom kráľom

predsa – sme zvíťazili !

 

A o pár dní

už pôjdeme

aj keď možno

ešte skoršie - naspäť prídeme

aj keď dieru

do koláča – do trávnatých svetov

možno naše hviezdy nespravia,

ale už dnes

povedať si môžeme

že nastal čas

že prídeme !

 

Tak čakaj – krásna Afrika

my – z malých kútov,

stráni – Slovenska

poláskať Ťa – dôjdeme

 

A možno ak Boh

s futbalových  časti sveta

usmeje sa  

na nás – zo Slovenska

príchodzích

tak – zdoláme Ťa

a budeme - víťazmi !


10 názorů

macecha
19. 10. 2009
Dát tip
Johann, tebe vždy!

pardon ..venovala

To nevadí, však rozumní ľudia nemusia vedieť čo hovoria - blázni. Lebo z ich úst nikdy nevznikne pointa ( a to ani omylom), ktorú by sme sa mali naučiť a zapamätať si ! Aj napriek všetkému MACEŠKO ďakujem za tvoj čas a slová...venovali si mi ich najviac...vždy a pravidelne. Slová, ktoré pravidelne potešili moju dušu.

macecha
19. 10. 2009
Dát tip
Johanko, ak ťa to poteší, vobec neviem, čo Rosický vravel. Já vychádzam len zo svojho pocitu, ktorý soma mala, keď som pozerala na ten futbal :-)

zasloužený postup*

Maceško...v podstate áno, ale podľa môjho názoru sa obracali Vaše oči na nesprávne miesta. Namiesto vzývania Slovákov, ste mali vzývať futbalovú šťastenu, lebo je odveká pravda, že bez jej prítomnosti nemožno vyhrať žiaden zápas, či už futbalový, ale tak isto hokejový, resp. zápas z iného športu. Niekto možno povie, že keby nebolo Poliaka, ktorý si dal vlastný gól - tak by Slováci nikam necestovali, ale keď sa pozrieme do štatistik tak Slováci si dali vlastné góly dva...a len jeden gól si dalo mužstvo s ktorým sme hrali. Po jednom góle padlo z pokutových kopov. Nepopieram, že tento gól nebol podstatný ale len sa vrátilo to čo sme požičali. Maceško - inak naozaj nebolo pekné od Vášho futbalistu - T. Rosického, ktorý sa vyjadril tak ako sa vyjadril, čo prezentovali viaceré noviny. Aj napriek tomu že si moju báseň hodnotila tak, ako si hodnotila so slovami a so smailikom tak Ti úprimne ďakujem, lebo pre mňa je dôležité, že ma človek (teda moju tvorbu) číta, že mi človek venuje čas a následne svoje slová. Ostatným taktiež mnohonásobne ďakujem - tým čo prišli, ale aj tým čo prídu!

Marlav
17. 10. 2009
Dát tip
a to nevadí...nešlo o schválnost*

macecha
17. 10. 2009
Dát tip
Johann, tak na toto tip nedám, lebo ste nás nechali v kaši :-)

Rajmund
17. 10. 2009
Dát tip
Konečně téma hodné poezie.

Norsko 1
17. 10. 2009
Dát tip
zajímavý apetit

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru