Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aj psi majú svoje charizma

26. 10. 2009
6
13
2642

A neplatí to len o psoch !

 

 

A keď netrháš pinzetou im vlasy

keď nehádžeš ich predčasne

za pár drobných do suda

keď úsmevom

skoro z rána

dušu im

pohľadom poláskaš

tak Ti

svoje srdce

dajú na dlani.

 

Aj psi majú svoje charizma

malí i tí  veľkí

pudlovia  i pitbuli

zubatí i bez zubí

keď im lásku

láskou odplatíš

zostávajú

nevinnosťou  svojou   - šteňatá.


13 názorů

každý si zaslouží druhou šanci*

Vieš verím, že v každom človeku je v podstate - dobrá podstata a že na cestu zla a násilia sa títo ľudia vybrali len vďaka okolnostiam, ktoré ich postihli. A keďže neviem, čo ich postihlo a ako by som sa zachoval, keby som na ich mieste a s ich problémami - tak im dávam nádej, lebo možno za to že nie som ako oni môžem len vďačiť tomu, že som vyrastal bez ich problémov, a na inom mieste...možno keby som rástol tam kde oni, a s ich problémami - tak možno by som bol ako oni a možno ešte horší....tak preto tá viera a preto tá nádej.

Však jsem taky psal, že čistě o psech to vlastně stejně není, je to koneckonců psáno i v prologu. O naději pro zločince je to asi na trošku delší diskusi, ale nemohu říci, že s tím poselstvím nesouhlasím.

Je to o ľuďoch...a onými "psami" sú ľudia bez morálnych hodnôt, chcel som iba povedať, že aj zločinec - vrah sa môže zmeniť, keď mu dáme šancu,nádej a priestor... o tom je celá báseň o dávaní nádeje tým čo stoja na pokraji spoločnosti po morálnej stránke, resp. ešte hlbšie

Ani zle, ani osobně, prostě jenom aby ta láska nepřerostla v něco patologického, ale o tom to vlastně stejně není.

Ako si myslela, resp. myslel ?

Jen aby si to člověk nevyložil, jak nemá. Ne, bylo to potěšující čtení.

ďakujem ....

macecha
26. 10. 2009
Dát tip
pekné ... T***

snáď som sa zamyslel dostatočne !

Petrusha
26. 10. 2009
Dát tip
ak sa zamyslíš, prídeš na ne ... nechce sa mi súkromniť ...

no je to možné ak ich vidíš tak to môžeš komentovať aj v súkromnej správe...kde, resp. a aké..nie priamo pod textom...ale aj napriek tomu ďakujem za tvoj čas a písmena.

Petrusha
26. 10. 2009
Dát tip
oprav si, prosím, chyby - omylom som to tu orzklikla a vidím, že tento trend tu v podstate pretrváva ... ...(v názve jedna, v texte som narátala asi tri :))) inak na tamtie spôsoby lynčovania by som fakt neprišla, to kde berieš? ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru