Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šla babička

26. 10. 2009
6
14
3491
Autor
nahá12

autorce je 6 let a myslím, že na první básničku se jí to docela povedlo!

Šla babička,

koupila dvě vajíčka,

dědečkovi fajfčičku,

sobě ještě rohlíček,

svázala to do uzlíčku

a je z toho človíček!


14 názorů

FAE BOMB
10. 11. 2009
Dát tip
Aha, tak potom je všechno v pořádku...

nahá12
10. 11. 2009
Dát tip
FAE BOMB - autorka původní básničky ocenila, že "měsíček" se rýmuje s "človíček", takže je vše ok.

FAE BOMB
10. 11. 2009
Dát tip
Já si to z dětství pamatuju takhle: Šla babička do městečka, koupila tam dvě jablíčka. Dědečkovi hůl, Mařence banán, svázala to do uzlíčku a byl z toho měsíček! Takže sorry...

nahá12
03. 11. 2009
Dát tip
díky, vyřídím :)

Diana
03. 11. 2009
Dát tip
Šikovná holčička! blahopřeji! :-)*******

nahá12
29. 10. 2009
Dát tip
to určitě má a doufám, že jí to dlouho vydrží!

Stínolez
29. 10. 2009
Dát tip
I na jednoduché říkance se dá najít něco pravdy a děti ji zpravidla vystihují tak krásně. :) Každopádně je vidět, že autorka má ráda život - přímo z toho číší - a proč taky ne, že?... :)

nahá12
26. 10. 2009
Dát tip
díky všem za návštěvu a za povzbuzení pro malou autorku

Mám pocit, že nějakou takovou podobnou říkanku jsem v dětství slyšel od babičky, akorát už si nepamatuji, co za předměty tam bylo. Každopádně děkuji malé autorce za připomenutí.

Můra73
26. 10. 2009
Dát tip
vzkaž autorce, že je šikula

...šest? A už má tři. (tipy)

nahá12
26. 10. 2009
Dát tip
Já myslím, že všechny elementy tam má (tedy velmi abstraktně a symbolicky)a že i když ještě přesně neví, tak správně tuší... však ona na to dříve nebo později přijde..

maminka by asi měla dcerušce vysvětlit, jak skutečně vzniká nový človíček :o) ale říkanka je půvabná, to zas jo...

Petrusha
26. 10. 2009
Dát tip
ty jo, keď si to tak poskladám :))) teda deti! to je mi výchova! :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru