Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zablokování uživatele Pann Laktace a jeho alternicků

27. 10. 2009
12
4
1474
Autor
Dero

Vážení uživatelé,

z důvodů hrubého porušení pravidel Písmáka byl zablokován uživatel Pann Laktace se svými alternicky buzzy, činel fis, ddt proti papouchům, drPampouch, eleganc, fifin, jadérko, Jádrně, jaškovi oči, klepou se mu ruce, lovec papoušků a jiné škodné, lovec sportovec, mirek jasso, mrDDnes, oxytocin, papouch nemá koule, róznkrojc, sluníčko, ukradli mi klobouk, vadný pražec, vítězký únor a březen, vopsazenej komín.

Uživatel hrubě nadával a vyhrožoval uživateli papouchovi, konflikt eskaloval zprávou na chatu ve znění: "Papouchu, ty nehoráznej zmrde, teď jsem si přečetl, cos napsal pod soutěž o menšinách. Najdu si tě, slibuju, ty hovado jedno zapšklý zakomplexovaný, komunisticko-učitelský impotentní... Spáchej okamžitě sebevraždu, to je to poslední, čim můžeš tomuhle světu prospět" - po tomto prohřešku byla uživateli zablokovaná IP adresa a všechny používané nicky.

Toto oznámení bude zítra staženo z hlavní strany. Děkuji za pozornost.


4 názory

tyzik.cejka
21. 11. 2013
Dát tip

chudák papouch jo a to zablokovaný pako si to zaslouží


tyzik.cejka
21. 11. 2013
Dát tip

chudák papouch jo a to zablokovaný pako si to zaslouží


tyzik.cejka
21. 11. 2013
Dát tip

chudák papouch jo a to zablokovaný pako si to zaslouží


Zajímalo by mě, zadali si ten internetový hrdina Papoucha skutečně našel, či zůstal pouze u poštěkávání:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru