Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

>>> BITVA PSANCŮ 48. KOULE - zadání tématu nového kola <<<

27. 10. 2009
0
36
1735

. téma tohoto kola zadává mořský koník .

.
Nedávno jsem někde narazila na parafrázi Wolkerovy Poštovní schránky... zkuste tedy svým dílem „oslavit“ nějakou obyčejnou věc, takovou, kterou vídáme nebo používáme každý den, ale už ji ani moc nevnímáme... formu nechám na vás – ale potěšilo by mě něco vznešeného (sonet třeba) nebo něco nezvyklého (kramářská píseň)...
 
takže:
 
Čas:      24 hodin (vkládání do soutěže ukončeno zítra, tj. ve středu 28.10. ve 20:00)
Téma:    věc
Forma:  libovolná ALE přečtěte si pozorně celé zadání
.
..
Důležitá připomínka - soutěžní příspěvek musí mít v názvu slova
" K.O.U.L.E. / věc " 
Avizo prosím zašlete Mořskému koníkovi.
Cituji:
16.05.2009 13:56:17
a to AVÍZO prosím PŘÍMO OD DÍLA a NEBO ZPRÁVU S ČÍSLEM DÍLA!!!
- ne sem páč, abych tu luštila mezi všema kritikama, esi někdo píše zrovna mně, že mám klubit, je děsný totiž!
a žlutím bo křičím! :oD
 

Bitevní podmínky:
 
1)      účast v každém kole bitvy je dobrovolná; podmínkou není ani účast v klubu, nicméně pokud máte zájem, stačí se přihlásit
 
2)      téma zadává vítěz předchozího kola; v případě, že nemůže či nechce, zadá téma autor, kterého vybere on nebo zadavatel tématu předchozího kola; první téma zadává řádek; téma zadává zadavatel prostřednictvím díla v kategorii "srazy, akce" na hlavní straně; po ukončení daného kola zadání z hlavní strany smázne
 
3)      zadavatel tématu se daného kola může účastnit pouze mimo soutěž
 
4)      předmětem zadání je téma a doba, za kterou má téma být napsáno (minimálně 1 hodina, maximálně 24 hodin); zadavatel může stanovit i formu, ve které má být dílo zpracováno
 
5)      uznávají se pouze vlastní práce, napsané v daném termínu, tedy nikoli práce staré, již publikované atd.; každý autor může soutěžit pouze s jedním dílem; autor do názvu díla uvede předmět zadání daného kola a ve vlastním zájmu se přihlásí v klubu o jeho zařazení
 
6)      vyhodnocení soutěže: o výherci rozhoduje počet tipů a výběrů, v případě rovnosti počtu tipů či nejasnosti má konečné slovo zadavatel daného tématu; vyhodnocení soutěže probíhá po dobu 24 hodin po ukončení soutěže .
               .

36 názorů

avox
01. 11. 2009
Dát tip
Tak proč si vymýšlíš nějakého Šuma a podbízíš se Krakonošovi?! :-DDD Jak já byla šťastna, když jsem na něj viděla...


Avox, když na tu hromadu balvanů budeš denně koukat z kuchyně, tak si vzdělání doplňovat muset nebudeš...

primát má vždy primát...:o)

avox
28. 10. 2009
Dát tip
Rupperte, na Šumavě je šum normálka, ale doplň si mezerku ve vzdělání - Šumavě vládne odjakživa Svatobor :-))

tak - uzavírám přihlašovací fázi a do zítřka už se jen čte, komentuje a tipuje - jen bych chtěla připodotknout že některá díla se minula s tématem - doufám že tipující čtenáři dají před nimi přednost těm co zadání splnila se ctí :o) Rupperte, tisícerá škoda... zamačkávám slzu nad tím příkořím způsobeným Krakonošovou ukrutností a netolerantností...

Svýho času jsem zveršoval a dílem zhudebnil ve formě kramářských písní několik pošumavských pověstí. Ale Krakonoš mi je zakázal publikovat - prej konkurence. I když v tomhle je Šumava hnusně zaostalá. Žádnej obr nebo praotec Šum se tu neujal. A Svatej Vintíř takovoudle perzónu nenahradí.... I když by si to toto jediněčné horstvo zasloužilo.

nechtěls to třeba napsat pod tvý dílko náhodou? nějak se to tu asi mine účinkem :o) a nebo je to rafinovaná forma sebereklamy!

papoušku, to není hádanka... ale seš móóóc šikovnej :o)

papouch
28. 10. 2009
Dát tip
..nějaká obyčejná věc, taková, kterou vídáme nebo používáme každý den, ale už ji ani moc nevnímáme... ..už to mám. Je to Městská Hromadná Doprava! .-)

zapomněla sem avízko...

aha :oD no já ten název dycky kopíruju v klubu z někerýho předchozího vyhlášení, tož nevím čí "Psance" nebo jindy "Psavce" kopíruju :o)

avox
27. 10. 2009
Dát tip
co by... si přečti název... bývali jsme psavci a u tebe zase psanci... :-))

dali mě na vojnu!!!

hodná seš... ale nervy ty teprve přijdou! zítra toudle dobou ze mne bude psychická troska :o)

depááák křikla... já si jen oranžově špitla a povzdychla... v předtuše "věcí" příštích :oD

ne, vy prostě fakt asi neumíte číst... :o( tam není že to MUSÍ být kramářská píseň (ale udělá mi radost, Víto, to ano :o) nebo sonet... a naopak je tam aby to byla nějaká obyčejná věc, taková, kterou vídáme nebo používáme každý den, ale už ji ani moc nevnímáme...

máš čas cca 22 hodin Víťo :o) ale zkus dodržet téma - já už vidím že bude půlka děl mimo - za to přehumorných...

hlavně si zvědavá esi se dočkám toho čeho sem si umanula :o) arpk - rýmovat bys třeba nemusela :o) avox - cože to vyvádím? :oD na tetu Josefa ani nemusím být zvědavá, je mi jasný co z něj vypadne :oD Víťo, snad mudeš mít nápad lepší - a taky na patent :o)

avox
27. 10. 2009
Dát tip
proč z nás pořád děláš psance... štvané grafomanskými pudy, či co? :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru