Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čekání na balík

01. 11. 2009
9
13
1938
Autor
Kiwagamo´ag
Mé tělo se propadá do matrace
a když se zvedám, dá to hodně práce.
Nějaký hubnoucí preparáty objednám si na netu
a na balík počkám si hned vedle pošty...v bufetu.

13 názorů

...propadneš dírou....do vody? Něco jako kočka leze dírou a je z ní zmoklá slepice??

reinka
02. 11. 2009
Dát tip
spacebowl je takový ten trychtýř, kam vjedeš a točíš se doblba, dokud nepropadněš dírou :o))))))))))

Toscana
01. 11. 2009
Dát tip
No, třeba i ty pověstné kořínky jsou lepší než jen tráva... :o)

Děkuji za tipy, příspěvky i kritiku...kde je kritika?? Co je spacebowl? Na chleba mi zbyde vždycky ač jsem trochu cholerický húř se na něj vydělává chutná mnohem líp než tráva.

koloušek
01. 11. 2009
Dát tip
Preparáty na hubutí nakoupit je potřeba, potom asi nezbude ti možná ani na chleba.T*

reinka
01. 11. 2009
Dát tip
taky chodím často do bazénu, mě láká nejvíc spacebowl :o)))))))))

Toscana
01. 11. 2009
Dát tip
Správně!!! Dieta dá člověku zabrat, takže je dobré se předem posilnit, aby měl člověk na boj s nadváhou potřebnou sílu a odvahu! :o) *t

Do bazénu na desátou, chodím každou neděli. potom si dám sklenku zlatou, abyste věděli. Před sklenkou obídek spasu dle chuti lítám si svobodně na svých perutích. (vše absolvuji se svou milovanou polovičkou)

avox
01. 11. 2009
Dát tip
tak plav! a do bazénu poklusem, potom se zase vrátíš sem tedy pokud se neutopíš a potom zase něco povíš, že po té žlutavé vodě jsi stále ještě v pohodě... :-))

Já nejsem ten tlustý pán ! Možná ňáký kilo navíc mám. Kolena vržou, běhat v tomto stavu? Raděj jdu na bazén a tam si plavu. Jo-jo mi nehrozí, nejsem na špagátě klidně si rozepnu knoflík, když mě škrtí gatě. (zlatý kšandy)

avox
01. 11. 2009
Dát tip
z těch preparátů hubnoucích jednou dočista zblbneš, jojo efekt se dostaví, pak navěky tě přejde smích... tak snadno, zdravě zhubneš když budeš běhat pro zdraví :-)) */

ha,hlavně se nepřežírat:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru