Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha naštvaného astronauta

04. 11. 2009
26
58
6451
Autor
aleš-novák

pokud by vám nebylo jasné, o čem dílo pojednává, doporučuji tento rozbor. Autorkou je Janina6. http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=341358

včera večer

mohl létat

spokojeně

v kosmu

kdyby díru

do hadice

neudělal

kos mu ...

 


58 názorů

Edvin1
17. 11. 2009
Dát tip
Se divím, se divím, ale polykat veškerou produkci chemickýho průmyslu, co ji do těch artiklů zvaných jídlo narvou, nikomu nevadí. Ze zdravýho morčete či chrousta nikdo rakovinu nedostane. dědEd :-)

Toscana
17. 11. 2009
Dát tip
Vaudíku, na studený chrousty bych ani vočkem nemrkla, být tebou, natož konat nějaké velké ochutnávky. :o)))

koukni na obrázky v diskusi, je to o tobě :o)...ale asi to znáš.

Vaud
16. 11. 2009
Dát tip
ale nejhorsi jsou studeni chrousti :-)

Toscana
16. 11. 2009
Dát tip
Kristovalevánoho!!! Teda to je ale jídelníček... - chrousti, červi, housenky, jehněčí hlavy, zvířecí uši - pomoooooc!!!!

Ferry
16. 11. 2009
Dát tip
Já jsem viděla servírovat v Lisabonu býčí ouška, velké černé třaslavé kornouty. Ten host, co si je dal, seděl zády ke mně a hlasitě je chroustal. Do svého bifteku jsem nedokázala kousnout, dodnes je mi to líto.... A to jsem se chtěla mermomocí vyhnout rybí restauraci...

Vaud
16. 11. 2009
Dát tip
on ten chroust nebyl uplne spatnej v Thajsku, kdyz si koupis velkyho smazenyho brouka, tak k nemu dostanes jeste jako bonus pytlik smazenych kobylek nebo cervu v Chang Mai je nekolik hmyzich restauraci, kdybys chtel zacit trenovat :-)

jo, Jíru z Maršova jsem měl dlouho pověšenýho na koleji nad stolem (kdysi to vyšlo na pslední stránce Mladého světa...). a pokud jde o potravu, obávám se, že časem budou chrousti naše záchrana...ale toho se, naštěstí, nedožiju :o)

Vaud
16. 11. 2009
Dát tip
alesi - to je jako jist bramborak z cuket a rikat si, ze z toho tu cuketu necitis ve Spanelsku se jedi treba hlavy jehnat nebo praseci ouska Jira z Marsova :-)

Ferry: můj tchán jeden čas choval nutrie. Kožich byl dobrým výdělečným artiklem, maso při dobré úpravě bylo výbornou lahůdkou k nedělnímu obědu. Rozdíl proti např. králíkovi minimální...

Toscana
16. 11. 2009
Dát tip
Kuřecí nekuřecí, stejně za tím vždycky uvidíš tu myš, Vaudíku... Jo, a k tomu výročí: Živijooo, živijooo, živijooo, živijooo!!!! :o))))

Ferry
16. 11. 2009
Dát tip
Fi !

Vaud
16. 11. 2009
Dát tip
ano, žeru chrousty :-)), našel jsem letenku a spočítal, že dneska je to přesně 10 let, co jsem chrousta snědl :-)) - máme výročí!! A taky jsem diskutoval s borcem, co studoval v Limě, který říkal, že morče chutná jako kuřecí a prý se toho nemám bát :-)

Toscana
15. 11. 2009
Dát tip
a hups, ono se to nenamalovalo celý... takže pokračování zde:

Toscana
15. 11. 2009
Dát tip
no, Vaude, začnu ti asi říkat "Jíra z Maršova", když žereš brouky... :o))))))))

Ferry
15. 11. 2009
Dát tip
Já znala jedno londýnské morče, Fausta se jmenovalo, o něm říkali,že sea pig. Giny pig teda taky...Pamatuješ, doktore, jak jeden čas nabízely české restaurace pečenou nutrii? Blééé, naši si to párkrát dali... Ovšem scarabeus má zlatou. :)

Vaud
14. 11. 2009
Dát tip
morče se jmenuje anglicky guinea pig, což zavání trochu vepřovým ale to jsem taky takhle snědl jednou v Thajsku Buffalo beatle -, což znělo jako takový menší hovězí, a až doma jsem si přečetl, že je to hovnivál... ale my, co jsme přežili menzu, nás morče nerozhodí

Ferry
14. 11. 2009
Dát tip
Voni ho tak trochu rozplácnou žehličkou a osmažej jako velkej vídeňskej... Pro menší jedlíky pak čtvrtěj a to máš jak kuře...

Toscana
14. 11. 2009
Dát tip
Vaude, do Limy nemůžeš!!! Protože přeprava kočáru nejsvětější svátosti pro tamní Pericolovou by se v dnešních dobách šíleně prodražila. A bez něj by na tebe nějaká Pericolová ani očkem nepohlédla... Byl bys tam jak kůl v plotě! :o))))(To morče s rýži a hraolkama by to už jen dopentlilo do dokonalosti.)

Diana
14. 11. 2009
Dát tip
Účinky rozboru potvrzuji. Mne museli resiscu resusci resesci prostě mne museli vomejvat!

"o řem" čtěte jako "o čem" . Při čtení rozboru jsem se tak smál, že ještě teď nevidím zřetelně písmenka na klávesnici...

přátelé, kdyby náhodou někdo nevěděl, o řem tohle dílo je, vřele doporučuji důkladný rozbor, který najdete v díle č.3 aktuálního kola písmácké superstar :o)

Janina6
11. 11. 2009
Dát tip
:-)

Krytyk
05. 11. 2009
Dát tip
.))

Ó
04. 11. 2009
Dát tip
...na drátě máš Kosmu...

Ferry
04. 11. 2009
Dát tip
No vidíš, zrovna mi tu jedno nervózně poskakuje (jmenuje se Pan Pentlička), jak ho neodbytná kočka ochutnává zaživa.... Zlom vaz na svých cestách. Faktických i těch fiktivních. Ty, co nenecháj nás spát, ty jsou právě akorát... :)

Vaud
04. 11. 2009
Dát tip
Ferry - nakonec to bude kdovi kde, ale Peru jsem zavrhl uz kdyz jsem zjistil, ze narodni jidlo je morce s ryzi a hranolkama :-)

Ferry
04. 11. 2009
Dát tip
Vaudí, ty náš světoběžníče, Londýn a Brusel bezva, Berlín znamená mít tě blízko, ale Lima? "Letos bude velká zima nepřijede ani Lima" Tak to snad ani ne, raději.:) --- Kose Alši, černý ftáku, co ty tady děláš? Všechny panenky písmat jdou ty se na ně díváš...

Vaud
04. 11. 2009
Dát tip
je dobre, ze mi humoristi si porad navzajem prihravame i v tezkych dobach :-) jinak k aktualnosti svycarskeho nicku - je mozne, ze brzy budu Mike London nebo Michel Brussel a na chvilku jsem i uvazoval o Michaelovi Berlin nebo dokonce Miquel Lima :-)

cheche, dobrá taškařice

Vaud
04. 11. 2009
Dát tip
ja myslim, ze ta dira do hadice je vyrazem teritorialni rozpinavosti a znamena: Tady je Kosovo!

koloušek
04. 11. 2009
Dát tip
Kosi, to jsou divní ptáci, nejlepší jsou rosomáci. T*

neurazil :o) jen abys neurazil papoucha...:o)

jo, jak říká Vaud...NASAvrky...

Edvin1
04. 11. 2009
Dát tip
Čet jsem kdysi v novinách, že když jeden montér kých', nevložil do skafandru píšek za čtvrťák, a výlet do kosmu se neodbyl. (Skafandr za milion (dolarů) byl nepoužitelný kvůli onomu plíšku - těsnění.)

...kroutím hlavou a usmívám se,dík*

seš v tom nevinně, za všechno může kos :o)

Diana
04. 11. 2009
Dát tip
Ježkovyvoči! Co jsem komu udělala?!? :)*

při výcviku není čas na ptákoviny...

Toscana
04. 11. 2009
Dát tip
Kosi jsou známí sabotéři - měl se ten astronaut líp informovat u ornitologů! :o)) *t

Metta
04. 11. 2009
Dát tip
Astronaut má po ptákovi zmizel v stavu bez tíže. To nejni moc štěstí, že ? Snad přiletí brzy nový.

jejdavilda
04. 11. 2009
Dát tip
No co, aspon měl čas napsat kroniku

jejdavilda
04. 11. 2009
Dát tip
No co, aspon měl čas napsat kroniku

nahá12
04. 11. 2009
Dát tip
příroda se vždycky naštve, když má někdo zbytečné roupy, ať je astronautík pěkně s nohama na zemi... a ať žije kos!

holub nebo kos...astronaut má prostě po ptákách :o)

Ferry
04. 11. 2009
Dát tip
Neudělal tedy tu dírku holub spíš? S ohledem na působiště astronautovo?Aby zas nebylo všechno na kosy.Jako v té pro děti: Letěl Marťan na Venuši ukázat,jak mu to sluší zbloudil v Českou kotlinu Kos ho zbod jak malinu t*

Sršáň
04. 11. 2009
Dát tip
včelí medvídek neboli čmeláček... v angličtině pro to mají pěkný výraz bumblebee (složenina dvou slov zmatená-popletená včela). Pokud se nepletu chov čmeláků by měl být součástí výuky ale jen okrajově. Jejich chov je víceméně věda. viz http://www.ifauna.cz/rubriky/clan_show.php?id=739&r=20 http://www.bombus.cz/

díky, Sršáni :o) mají tam taky včelí medvídky? ...

Sršáň
04. 11. 2009
Dát tip
a teď trocha faktu v NASAvrkách je střední odborné učiliště včelařské. http://www.souvnasavrky.cz/ Sice jsem tam nechodil ale je to tak trochu unikát.

avox
04. 11. 2009
Dát tip
je to věc věru těžká být kosmonautem z Česka chtěl by na měsíc na Měsíc jen malá dírka a zas nic... :-)) */

Metta
04. 11. 2009
Dát tip
Že to byl kluk z NASAvrk, hned měl něco za lubem. Puťa, puťa ? Vrky vrk ! Zalepil to holubem.

Byl to jenom obyčejný člověk - z NASA a z kostí.

Vaud
04. 11. 2009
Dát tip
rado se ;-)

ty vole !!! :o) dík za pointu !!!

Vaud
04. 11. 2009
Dát tip
to byl urcite astronaut z NASAvrk :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru