Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VELIKÁANSKE DÍKY!!!! :-)

05. 10. 2001
0
0
2430
Autor
Naso

Aj touto cestou sa chcem poďakovať všetkým tým, ktorí včera svojou návštevou poctili krst mojej najnovšej knihy.

- Bix a Mythus, ktorí ma svojimi úsmevmi mentálne podporovali počas celej akcie

- Silvinke/Sýkorke, ktorá ma nechala pozdraviť

- dvojica DarkSoul a DarkMind, ktorých som takto aj osobne spoznal...

- Zeko, ktorému ďakujem za (ďalšiu) recenziu knihy v novinách a za fotografické dokumentovanie večierka

- LubKa, ktorá sa už po tretíkrát zúčastnila krstu mojich kníh

- a niekoľkým neznámym devám, ktoré poznali nick Naso ale tvárili sa maximálne záhadne a nechceli prezradiť svoje veľactené mená a nicky...

- a pravdaže všetkým vám, ktorí ste mi v Písmaku zablahoželali. Cením si to, veľmi, veľmi, veľmi!!!! Som rád, že vás mám!

Dočítania!


Naso
15. 10. 2001
Dát tip
No, ešte musíme vydržať aspoň jeden týždeň a potom to vraj už pôjde rýchlo...

Pluto
15. 10. 2001
Dát tip
Vyborne! Drzim Vam palce...! Dej mne pak vedet, dam si pak za Vase zdravi sklenicku! Nebo dve:-)))))

Pluto
11. 10. 2001
Dát tip
Gratuluji Naso!!! Doufam, ze mne das vedet jeste dalsi zpravu....rad bych Vam opet pogratuloval.. Uz se to asi blizi, ne?

Morava
09. 10. 2001
Dát tip
Teším sa na ďalší krst !

Junkie_23
08. 10. 2001
Dát tip
je to radost ked ma niekto taku radost... o to viac mi je luto, ze zasahom osudu som sa nakoniec nemohla dostavit aj ked som sa snazila...

Semipalakva
06. 10. 2001
Dát tip
taktak

Pepo
06. 10. 2001
Dát tip
Som rád, že ťa poznám (aspoň takto).

Bacil
05. 10. 2001
Dát tip
Ja tiež :-))

Bix
05. 10. 2001
Dát tip
Naso ! :o))) Prepáč, že sme zdúchli tak rýchlo...:o)) Nespoznali sme preto písmákov :o( - nabudúce :o)) Ešte raz gratujujem!! :o))) Bolo nám fajn.

Mythus
05. 10. 2001
Dát tip
viď: Bix...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru