Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čau vole, Sekoro...!

09. 11. 2009
4
20
2255
Autor
FAE BOMB

Ferdu jsem zneškodnil už někde ve svejch začátcích. Jeho kamarád z toho byl smutný...

 

A dopytle...!

 

Při procházce v lesním háji,

kdosi tiše naříká...

Kouknu pod svou kanadu,

vidím brouka Pytlíka!

 

Bylo mi ho líto,

skoro se už neplazil.

A tak pohnut soucitem,

radši jsem ho dorazil!!!

 


20 názorů

don´t worry...nedělej vory :o)

FAE BOMB
09. 11. 2009
Dát tip
Mravenci neradi plavou, takže když dáš všechny nohy do kýblů s vodou, tak si neškrtnou... Ale nedávno jsem ty mizery viděl v lese, jak nosili jehličí na takovou velkou hromadu. Mám podezření, že z toho chtěj' stavět vory!

koloušek
09. 11. 2009
Dát tip
To je dobře, že už víš, jak si s nimi poradíš. Takže půjdu klidně spát, nemusím se aspoň bát, že mě mohou pokousat.

Metta
09. 11. 2009
Dát tip
co na to šéf ? zatéká ?

FAE BOMB
09. 11. 2009
Dát tip
kol: To budou asi nějaký e-mravenci...? Něco jak virus? Tak na ně vezmu antivirák! met: To už mám vyřešený. Nohy v lavóru s vodou, Nohy vod židle každá v jednom kýbli, klávesnice a myš bezdrát...

koloušek
09. 11. 2009
Dát tip
V Písmákovi jsou už noví a jsou chytří po Ferdovi, podědili rozum, píli, číst a psát se naučili. Mají svoje cestičky, vlezou i do básničky. Dokáží se v netu skrýt, nepomůže Biolit.

Metta
09. 11. 2009
Dát tip
mravenci te donutí vstát od kompu a podrbat se tam, na čem si sedis

FAE BOMB
09. 11. 2009
Dát tip
Viry jsou náhodou užitečný jako biologická zbraň. K čemu je ale takovej Ferda?

Metta
09. 11. 2009
Dát tip
vyhub radši viry :-D

FAE BOMB
09. 11. 2009
Dát tip
Pogrom na mravenečky Ty zatracený mravenci, jsou bezpochyby šílenci. Někdo by z těch hlupáků, mohl lézt i v Písmáku. Avšak jsem si jist, že neuměj číst. Nelze to však zaručit, můžou se to naučit. Zejtra koupim Biolit, a zkusim je vyhubit!!!

koloušek
09. 11. 2009
Dát tip
Dávej pozor, abys příště nevlezl do mraveniště.T*

FAE BOMB
09. 11. 2009
Dát tip
Tom: Já je likviduju jednoho po druhym. Pokud chceš vědět, jak skončil Ferda, tak to mám hned na začátku, mezi nejstaršíma věcma. Postupně, jak bude čas a nálada, tak zneškodnim všechny večerníčkový postavy. Jen ať poznaj', co je reálnej život!

FAE BOMB
09. 11. 2009
Dát tip
Pošlu každou breberu, na Ondřeje Sekoru!

Nějak jsem se neubránil smíchu, byť bych v rámci piety za literárního oblíbence mého dětství měl spíš brečet.

Metta
09. 11. 2009
Dát tip
pozor, at ty breberky nevlezou ti za trenky

FAE BOMB
09. 11. 2009
Dát tip
To by teda neměli, je tam tma...velká! Dvojjazyčná básnička, super!

Metta
09. 11. 2009
Dát tip
něčeho v pytli mravenci se chytli you have ants in your pants a teď všichni termiti nlezou ti do řiti

nahá12
09. 11. 2009
Dát tip
nemělo by se to spíše jmenovat A dopytlíka..?

neroušek
09. 11. 2009
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru