Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pegásek (pozvánka na večer okřídlených koní a veršů v Brně)

11. 11. 2009
0
14
1763
Autor
Correggio

Brno, Staňkova 18a 3. patro, Obec unitářů, pátek 13. listopadu 2009, 17-19 h http://www.unitaria.cz/brno/Programy/program_soucasny.htm

Uvádí brněnsko-šlapanická básnířka a malířka Jarmila Plotěná. Unitáři jsou vedeni v seznamu církví (jakkoli Unitaria může připomínat filozofickou společnost svobodně diskutujících, duchovně zaměřených lidí, z nichž někteří mohou a nemusí mít blíže k víře křesťanské, židovské či jiné), takže autoři, kteří by chtěli oslnit svým bojovným ateismem nebo vulgárními texty zdejší posluchače nenadchnou. Nejde ale o kostel, není nutno volit texty duchovně zaměřené. Možná to zní složitě - ale kdo přijde, zjistí, že zdejší atmosféra je vlídná, přátelská, občasně proložená vůní svíček či čajů, kterými Vás jako dárkem možná pořadatelé pohostí…

Máte-li rádi srdečné a vlídné lidi v dnešní někdy přece jen drsné době, můžete přijít - i po začátku. A stejně tak lze i před koncem odejít…

Budova připomíná panelák, leč výtahy jsou dva a obvykle jezdí. (V přízemí je u vrátnice kávomat, další možnosti občerstvení jsou pět minut z ruky.)

Přístup ze zastávky "Hrnčířská" (tramvaj č. 1, 6, 7) nebo "Pionýrská" (trolejbus č. 25, 26).
GPS: 49°12'46.07"N, 16°36'13.722"E


14 názorů

Vaud
16. 11. 2009
Dát tip
Cili - jste cirkev, ktera se tvari, ze moc cirkev neni, sidlite v panelaku. Zabloudivsi ateisti jdou domu po schodech a bez caje. To zni fajn! :-)

Correggio
11. 11. 2009
Dát tip
Medzinárodný konflikt Slovákov z Moravy so Slovákmi zpoza rieky Moravy? Hm… Hádam to bude tou colnicou v Hodoníne… Prečo… Možno som zabudol poďakovať ľuďom, ako je bývalý minister Kňažko - po jeho slovách Slovensko na Morave rok pred svojou novou plnoletosťou bez nás menej bolí… Aj keď predsa… Zostali sme sami, ako keď padne prvý sneh. Všetko je biele a krehké, len dlane nevedia prešmýknuť všetku tu nehu od vody k nádeji, ktorá sa pod nami nezrúti ako slzy na kvetoch ruží, ktoré sme stratili na jeseň a opäť potkáme, kým už sneh rozpustí svoje vlasy aj teskné piesne do našich rozprávok. Komu je povedať? Na opuštenej colnici, ktorú míňame beze slov zo zeme, ktorá je do tej, ktorá bolí tým, že už viac bola - kým možno znovu, ale pak už by tam žiadna colnica nebola - len kvety na ostrove uprostred rieky, spievajúcej kameňom od kamenného slona na hore, kde sa zabudnutí králi stretávajú slovom s králikmi dnešných čias aj snehom, ku ktorému sa možno skoro vrátime…

Norsko 1
11. 11. 2009
Dát tip
... jsi to nedopověděl

Norsko 1
11. 11. 2009
Dát tip
V jednoduchosti je síla. Kdo to vlastně řek ?

Norsko 1
11. 11. 2009
Dát tip
Čo s tým budete robit, hej na tom slovensku

Norsko 1
11. 11. 2009
Dát tip
Podle tvé definice by tam patřili i obyvatelé Kyjova. Riskuješ mezinárodní konflikt, ve kterém nemůžeš vyhrát

Norsko 1
11. 11. 2009
Dát tip
prečo nie. slyšiel som, že na slovensku sa aj v zime nosijů

Norsko 1
11. 11. 2009
Dát tip
To abys odložil trenýrky i triko

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru