Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

K.O.U.L.E. - Škôlka

11. 11. 2009
10
10
2193

K.O.U.L.E. – Škôlka

 

 

 

Prvé kroky ...

schody

prvých lások – tajné miesta

s jedličkami na nádvorí.

S núteným oddychom

v pravidelnom tempe

každodenne sa opakujúcom

pod hrozbou – telesných trestov.

 

Prízemná budova

uprostred centra

a štyri zlaté duše

a najmä tá posledná – pani kuchárka.

 

Aj napriek veku

a pretečeným vodám

našťastie – NEZABÚDAM !


10 názorů

Sebastiana
12. 11. 2009
Dát tip
*

no po termíne asi ešte není...lebo súťaž sa zadáva v utorok...a potom do stredy má človek do 20,00 hod. právo sa zapojiť a po ukončení vkladania súťažných diel to je po strede - 20,00 hod. je určených následných 24 hod. na hodnotenie diel...čo je do štvrtku do 20,00 hod....ale aj keby bolo - dôležité je to že sa páčila !

co jsi vytvořil, pochvaluji si; na takové téma je těžké něco vymyslet a tvoje báseň se hezky čte i se nad ní hezky vzpomíná, promiň, že tipuju "po termínu", dřív jsem se k tomu nedostal /*

avox
11. 11. 2009
Dát tip
jo, to moje děti taky... když jsem byla v tom školkovém věku, ještě to nebyla školka v tom dnešním slova smyslu, jen taková úschovna dětí, svačiny se nosily z domova, obědy vozili ze školní jídelny... fakt jsem tam byla jen jeden den :-)

ale tak ja som sa mal v škôlke veľmi dobre - už tým mojim telesnom, ktoré mali radi pracovníčky škôlky ale aj vďaka kamarátskej povahe...som vychádzal aj s ostatnými deťmi takže sme boli dobrý kolektív.

avox
11. 11. 2009
Dát tip
vzpomínání přesladké - od školky, totiž od kuchařky už dobře víš že všechny lásky procházejí žaludkem... :-)

to vieš na obdobie kedy som nevedel povedať "K"...a tým pádom bolo všetko smiešne - sa nezabúda. Keď nebola pani kuchárka ale p. "uchar-a" a oni ma preto zbožňovali to vieš malé štíhle modro-očko s čisto blond vlasmi - taký malý anjelik, resp. dokonalý arijec s ktorého by mal radosť aj Hitler.

macecha
11. 11. 2009
Dát tip
je dobre, že si mal niekoho, na koho možeš v dobrom spomínať ... T***

so želaním o zaradenie do súťaže

posielam avi. Morský draku - dúfam, že nie neskoro !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru