Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ja som JU mal vlastne rád... !

12. 11. 2009
4
10
1735

Ja som JU mal vlastne rád... !

 

 

A ten nožík – zabodol sa

do jej hrude iba omylom

ja som ho držal

a ONA v rýchlom tempe

svojich krokov

hladiac do okna

a do muškátov

zakopla o zárubne

a sama - seba v páde

naň nabodla – ja som v tom

úplne a náhodne

samozrejme – scela nevinne.

 

 

Ja som JU mal vlastne rád... !

 

 

A tie prachy – tie som vzal

však čo už s nimi ONA

mŕtva  urobí .

A že som upratal ?

To len pre Vás,

aby ste – v špine

a v prachu – neriešili.

Ja som babku – napriek

tomu nožu a tým prachom – miloval !


10 názorů

som rád že sme sa nakoniec dívali možno na tu problematiku hlbšie nie povrchne....ako by sa dívali mnohí z nás...mojím zámerom bolo aby práve čitatelia uvažovali z hlbšieho merítka.

macecha
12. 11. 2009
Dát tip
asi máš pravdu...

samozrejme, aj keď ten chlapec v podstate chcel len aby stará mama - zaspala, aby mohol kradnúť - takže vraždiť nechcel, lebo to by si zobral nôž, alebo sekeru, takže išlo o zhodu okolností. A v tomto prípade mala svoju vinu aj ľudská nevšímavosť, nevšímavosť učiteľov a ich ľahostajnosť k šikane. Svoju vinu mala rodičovská výchova tých deti, ktoré šikanovali, ľudský strach...proste my všetci ! (aspoň podľa môjho názoru)

macecha
12. 11. 2009
Dát tip
okolnosti možu byť na príčine, ale ten, kto dokáže zabiť svoju starú mamu, ktorá mu isto nič neurobila, je proste vrahom.

nie v pohode.., ale aj taký je život..bohužiaľ. Len mi nedá sa nezamyslieť nad samotnou otázkou, kto bol v skutočnosti vrahom, či ten vnuk, ale tí jeho spolužiaci, ktorí svojou šikanou a psychickým nátlakom donútili toho vnuka to urobiť?

macecha
12. 11. 2009
Dát tip
je to tak strašné, že som ani nedala tip. Dúfam, že se nehneváš.

maceško zase si to odhadla absolútne správne to u nás na TV JOJ dávajú taký seriál a dnes tam dávali príbeh chlapca, ktorý kvôli šikane v škole dal svojej babke do čaju analgetika aby zaspala a mohol jej zobrať peniaze preto aby ho v škole nebili...lenže jeho babka bola chorá na srdce a následkom tých analgetik umrela...na konci onen vnuk povedal tu vetu: Ja som mal babku veľmi rád ! bol to príbeh z reálneho života...

Sebastiana
12. 11. 2009
Dát tip
To je polehčující okolnost ovšem...

BigBivoj
12. 11. 2009
Dát tip
!!!*

macecha
12. 11. 2009
Dát tip
výpoveď vraha ... áno, tak si to asi sami pred sebou ujasňujú....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru