Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krkonošské poudačky aneb jak Trautenberk ku štěstí přišel

17. 11. 2009
23
30
3144
Autor
jejdavilda

Věnováno smutnému Ruppertovi

 

Za Kubu se vdala Anče

( však chtěla jít za boháčem )

řikala mu Ty můj kanče

 ( a zrobila paroháčem )


30 názorů

Adamova Eva
20. 11. 2009
Dát tip
... ještě že jsme nezažili Vlčkovo večerníčky všem tleskám *O)))))))))))))))

A pak že z hovna bič neupleteš. Upleteš. A ještě zapráskáš! jsem unešen.

řádek
18. 11. 2009
Dát tip
a co na to jan tleskač? :)

Toscana
18. 11. 2009
Dát tip
Jasně, Květoni - a místo guána kadí tofu! :o))))

Toscano, soják, to je čínská obdoba španělského ptáčka?

Toscana
18. 11. 2009
Dát tip
Kdyby to režíroval Otakar Vávra, měla by Anče pásku přes oko a v ruce palcát a po pánském osazenstvu (včetně sojky, která je ve skutečnosti soják) by se vrhala s výkřikem "Hrrrr na ně!!!" :o))) *t

Tady vidíš, že i malá vločka může způsobit lavinu. Dobrýmu rejžovi by to stačilo na celej seriál.

Diana
18. 11. 2009
Dát tip
Kdybych to režírovala já, tak vezme Krakonoš hůl, všechny vás vypráská za hranice svého království a očištěné, osvobozené hory vyšlou chorál k zapadajícímu slunci (hudební motiv kde domov můj) - záběr na reliéf Krkonoš - stmívačka - THE END.

jejdavilda
18. 11. 2009
Dát tip
děkuji všem diskutujícím zvláště za přínos kinematografii

teploušek
18. 11. 2009
Dát tip
hehehe :))))

Oldjerry
17. 11. 2009
Dát tip
šustí Trauťas (sviňák) Anče láká ji na pomeranče když je Anče celá nahá na pomeranče jí sahá a dál se to píská (koukám na to zblízka)

Vaud
17. 11. 2009
Dát tip
:-) vidis, mozna by se mela Krkonosska pohadka cenzurovat, jako propagace koureni zkusim se zeptat TV rady :-)

Hezké postřehy, vážení.Kdybych to režíroval já, tak by se na závěr všichni zhulili a skočili by do Obřího dolu. A byl by od nich pokoj...

čučenka
17. 11. 2009
Dát tip
no, chlapi :-D (Vaud a Květoň), vy jste zas ve formě, co?

Kdyby to režíroval Vladimír Vlček, tak generální tajemník soudruh Kuba, by soudružku Anče vyslal špehovat soudruha Trautenberka, nevyvíjí-li podvratnou činnost, a nespolčuje se s politicky nekorektními nadpřirozenými bytostmi, a pak by poslal soudruha Hajného přemlouvat kůrovce, aby se přestěhoval na bavorskou stranu. Pak by sklidil ze stolu atrapu kysela, vyndal by z trouby husu a nikým neviděn, přežral by se do bezvědomí.

Vaud
17. 11. 2009
Dát tip
kdyby to reziroval Tarantino, tak prezije jen Ance a finale je proti sojce kdyby to reziroval Peter Jackson, tak se Krakonos spoji s Trutenbergem a dostanou nakladacku od Kuby s Hajnym kdyby to reziroval Bergman - tak Krakonos, hajnej, Kuba, Trautenberg, Ance i sojka sedi v mistnosti a dlouho mlci :-)

Ovšem kdyby je režíroval Akira Kurosawa, nezůstala by jediná hlava na krku.


Vaud
17. 11. 2009
Dát tip
Pokud by reziroval Krkonosske pohadky stejny reziser jako Beverly Hills 90210, tak se Ance postupne vyspi s Kubou, hajnym, Trautenbergem, Krakonosem a mozna i se sojkou.

Himlerhergotdonevetr! V tom má prsty určitě hajnej! Hajnej byl totiž levobočkem hraběte Harracha a sexuální harrašení byla jeho slabost.

Tato báseň se v žádném případě nezakládá na pravdě. Jde o pouhou spekulaci, která u nás doma vytvořila ovzduší plné podezřívání a nedůvěry. Nevím, autore, kdo ti to naprášil. Podezřívám sojku, ale ta potvora se už tejden nevokázala...

BigBivoji, tomu nevěř, to mám prubnutý :o)

nahá12
17. 11. 2009
Dát tip
ta tvoje Anče to teda měla dost popletený...

Diana
17. 11. 2009
Dát tip
Takové Anče není! Málo se koukáš na večerníčky! :-)*

vildo, nepomlouvej, beztak temu nevěřím*

BigBivoj
17. 11. 2009
Dát tip
lepší by bylo vdát se na Kubu...

Toscana
17. 11. 2009
Dát tip
Parohatej kanec??? To skoro vypadá, že se Anče s Kubou po svatbě přestěhovali kamsi poblíž Temelína... :o))) *t

jejdavilda
17. 11. 2009
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru