Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V na jeseň

Výběr: a2a2a
19. 11. 2009
18
12
2941
Autor
.dunaj.


vo vetre
žlté listy a dážď
v dieťati
                     cesta hore
                   v tieni
                      vzduchu

       červené vlasy
       v mojich rukách
       trochu tvoje
               
ďalšie tvary

             
                                                                     
                               
        
                                

          

12 názorů

Poslední verš by tam dle mého být nemusel, ale jinak je to nádherné...*

Kuchot
11. 01. 2010
Dát tip
podle mého gusta*

a2a2a
08. 01. 2010
Dát tip
symbolizující a nádherně úsporná

KILL11
02. 12. 2009
Dát tip
není to špatné, Dunaji. Ale takhle tu píše, bohužel, každý. Nevím, ale třeba opravdu dobrou prózu nebo povídku jsem si tu už dlouho přečetla. A ty ji píšeš dobře, i když někdy nemusí vyjít zrovna ideálně. Ale člověk nemůže mít vždycky všechno....

Fuk
24. 11. 2009
Dát tip
*z predoslych (oprava hrubky z predosleho komentaru) iste- ved ja viem. to nemala byt vycitka, skor len reflexia jo, to mozes v poho pouzit:) zbierka uz mala byt davno vydana. materialu mas myslim dost..

.dunaj.
23. 11. 2009
Dát tip
ano - mozno prave tieto slova pouzijem na uvod mojej zbierky .) ) dobre aliby

.dunaj.
23. 11. 2009
Dát tip
ano - je to tak - ber to ako moj rukopis ktory uz bohuzial alebo vdakabohu neprekrocim ... akoby som od zaciatku pisal jednu basen v ktorej len vyladujem formu tak aby zodpovedala mojmu zivotnemu poznaniu... v poho - ako ten v camusovi ktory pisal cely zivot roman o jednej kobyle ... .)

Fuk
22. 11. 2009
Dát tip
dost vela opakujes motivy s predoslych basni. vietor, listy, dazd, (navrat do detsva, ci len asociacia z neho), opat vzduch vystupujuci ako zivel, cervene vlasy (cervenej mas v basniach az prilis), a opat nejake tvary vsetko je nejake, vsetko je take a take a...

sidonia
21. 11. 2009
Dát tip
*


jH
19. 11. 2009
Dát tip
hezky zavanula...

*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru