Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

před koncem je uzel

19. 11. 2009
2
13
2635
Autor
Alloha Hurro
Ve tmě sedím
do tmy hledím
ponětí nemám
sebe hledám

ruce mám
i nos
ale oči nevidí
bez svíčky
i bez lampičky
kolem hlavy slyším
plavat rybičky

a slunce
zapadá mi pod víčky
.

13 názorů

saurinka166
10. 12. 2009
Dát tip
ale když to vezmu z češtinářského hlediska...netoPÝR...pýr...ten může taky létat:-Dtakové to jemné bílén pýří, které je strašně jemné...viš co myslim?

jestli s tím má někdo problém napíše to do kritiky, a mezitím si všimne.... a jinak a ve slově netopír píšu měké protože létá tak měkce a nesyšně jak létá.. a není to fér vůči choďátku netopírkovi...

Erzsi
22. 11. 2009
Dát tip
tak to by možná chtělo do prologu vysvětlivky, bo tahle zkratka se len tak nevidí :-)

rybičky to protože je to zkratka ry- rychlá b- bystrá i- inteligentní č- čistotná k- krásná a- andělská

Erzsi
22. 11. 2009
Dát tip
mno, ryby, rybičký...:-D však nebýváš len na bazéně:-) tak to by bylo nemilé...

myslíš ty rybičky? na bazéně jich ale moc neplave... ještě by mně ozobávaly...

Erzsi
22. 11. 2009
Dát tip
nj, ti vodáci to v sobě nezapřou!:-)*

marrtina
21. 11. 2009
Dát tip
:@))*

experimentátorský klub stále čeká na členy... co ty na to? někdo musí být první..

takže je to jednoduše řečeno o ničem...

napiš proč jsi nic nenapsal\a proč stačilo to přečíst, a jít pryč? a nenapsat ani ň. co si mám myslet? ani žádný tip, ale mne by třeba zajímalo, čím tě nadchla, k nenapsání kritiky....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru