Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TIM A DIM II-6

29. 11. 2010
2
0
1285
Autor
fungus2

Část šestá

Dim za nadávání začal lézt ze studny, a když se z ní vydrápal, tak uviděl na zemi sedícího Tima. Ten se připitoměle usmíval a v ruce držel sluchátko vysílačky, do kterého mluvil.

„Tady Adam jedna, tady Adam jedna. Narazili jsme na nepřátelská prasata, která před náma utekla…“

„Proboha! Co to blábolíš!“ vykřikl Dim, načež hbitě vylezl a doběhl k němu.

„Haló, tady Adam jedna. To předchozí hlášení neplatí!“ vyhrkl do sluchátka, z něhož se ozvala směsice hlasů a pak šum.

„Co tě to napadlo kecat takový hovadiny!?“ rozkřiknul se tázavě.

„Já jsem ty prasata vopravdu viděl!“

„A ještě předtím sis zblízka prohlídnul násadu hrábí, viď.“
„Tu taky.“
„Ale chrochtat a mne shazovat do studny si teda nemusel!“

„To já teda ne!“

„Člověče, s tebou jít někam na průzkum, znamená bejt vostražitej hlavně kvůli tobě!“

„Vono všechno už bude oukej!“

„To bych rád! Podíváme se do támhletý stodoly!“

„To jsem chtěl taky!“
„Jen aby tam nebyli nějaký prasata, že.“
„Tam už žádný doufám nebudou!“

„To určitě nebudou!“

 Oba poté vykročili ke stodole a za chvíli stanuli před velkými dřevěnými vraty.

„Ty vrata jsou v rozpadajícím se stavu,“ mínil Tim.

„Tak je zkus vopatrně votevřít.“
„Tak dobře,“ řekl Tim a obouručně uchopil petlici. Tak mu však zůstala v rukách a on na ní nechápavě hleděl.

„Bezvadný! To se ti zase něco povedlo!“ pronesl Dim.

„Vona se najednou utrhla,“ vysoukal ze sebe Tim.

„Hele, ty už na ty vrata radši nešahej!“ vyhrkl Dim a poté se je snažil obouručně otevřít.

„Jééé Dime, voni se nějak nakláněj!“ ozval se vzápětí Tim.

„Nečum tak blbě a přidrž je!“ vykřikl Dim, načež se ozvalo hlučné praskání, které doprovázela dvojice výkřiku.

„To asi Dime nebyl moc dobrej nápad ty vrata chtít votevřít, že,“ řekl Tim zpod spadlých a rozpadlých vrat.

„To je všechno kvůli tobě!“ rozkřikl se Dim a snažil se zpod vrat vyprostit. Současně však nad sebou spatřil čumák prasete, který se začal dotýkat jeho obličeje.

„Co to…blééé!“ vydralo se mu z úst a zároveň se mu začaly protáčet panenky.

„Tak kdo měl pravdu s těma prasatama?“ zeptal se Tim.

„Ty zatracený prase…bléééé!“ vykřikl, načež se zcela vysunul a začal prase mlátit rukama.

„Dime, já to prase střelím!“ ozval se Tim.

„Počkej, až se schovám!“ vydralo se z úst Dima a vzápětí sprintem běžel pryč.

„Jééé Dime, vono běží za tebou!“ vyhrkl Tim přes namířenou automatickou pušku.

„Proboha, nestřílej!“ křičel Dim, který prchal před prasetem a to přímo k Timovi. Do toho však náhle ze zadu vrazilo další prase, přičemž třeskl výstřel, po němž oba do sebe narazili, spadli na zem a prasata přes ně za kvičení přeběhla.

KONEC ŠESTÉ ČÁSTI

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru