Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Listopad 09 - Nominace

02. 12. 2009
2
15
3753
Autor
StvN


Do konce dne 7.12.2009 je možno nominovat povídky za uplynulý měsíc (listopad), tj. takové, které byly v listopadu publikovány zde, na písmáku.
Svou nominaci pošlete StvNovi,Tragicovi, Beed nebo VT Marvinovi nejlépe avízem přímo od povídky, jíž chcete nominovat.
Již nominovaná díla naleznete v klubu Povídka měsíce v kategorii Nominace - 09_11_Listopad 09 , popř. i pravděpodobně přímo zde s jistým, logickým a pochopitelným, zpožděním.
Nominovat můžete libovolný počet povídek, jste-li autorem jedné, není vám bráněno nominovat i sám sebe.
8.12.2009 bude započato hlasování publikováním Události "Povídka měsíce - Listopad 09 - Hlasování", kam budete moci vkládat své hlasy.

Seznam zatím nominovaných povídek:

7_Prášil Pleva autora G_B_Show
Portrét autora Valerie a týden divů
Realita autora MarieG
Stud stranou, přátelé, smrt se potlouká poblíž autora David S.
Svět s prostřenou náručí autora Trapný autor

Zde je možno diskutovat nad povídkami uplynulého měsíce. Další a doplňující informace na hlavní straně klubu Povídka měsíce.


15 názorů

raja
08. 12. 2009
Dát tip
mrkni na poviedku od Sculuptora:)

katugiro
08. 12. 2009
Dát tip
hm, tak nic, projel jsem jich pár, ale už na to nemám, bohužel :( chrrrr

StvN
07. 12. 2009
Dát tip
Klidně. Já to taky nestihnu vyhlásit.

katugiro
07. 12. 2009
Dát tip
žádám o prodloužení termínu nominací do nočních (resp. ranních) hodin, anžto se chystám listopad ještě pro jistotu projet, ale do půlnoci to nestihnu

Janina6
04. 12. 2009
Dát tip
Líbí se ti ta povídka aspoň?

Janina6
04. 12. 2009
Dát tip
Je možný, že to bylo jen v Dílně. Šla jsem přes všechny povídky. Byla to hrozná cesta :-)

Janina6
04. 12. 2009
Dát tip
Taky jsem poslala jednu nominaci, MeTB, autor prý souhlasí. Povídka od Saethri-Ihn (ježiš, to jsou nenapsatelný nicky...) se mi taky docela líbí.

StvN
04. 12. 2009
Dát tip
Jestli tam něco chceš dát, tak to tam klidně dej.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru