Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nezaměstnanost

02. 12. 2009
1
22
2312
Autor
FAE BOMB

Omlouvám se všem rasově méněcenným. Příště se pustím do Nadčlověka...

 

 Popravčí četař

 

S prací jsme dnes "na štíru",

já jí mám až v Alžíru.

Hitler mi prej dovolí,

čistit rasu pistolí...!

 

 


22 názorů

FAE BOMB
10. 12. 2009
Dát tip
Jestli toto úsloví nepochází ještě z dob anglické okupace Indie? Tam to ještě mohlo být myšleno vážně. Dokonce možná i jako hrozba. Něco ve smyslu "nechoď do sklepa, sežere tě bubák"!

FAE BOMB
08. 12. 2009
Dát tip
(Tu zkratku ještě neznám) Bojovej slon? Se správnym použitim je jeho bojová hodnota lehce pod úrovní ruskýho automatu. Spíš mírně nad Makarovem. Nemůže ti máma koupit aspoň RPG ?!

FAE BOMB
07. 12. 2009
Dát tip
Řídit jí nebudeš. To vlastně nikdo. Ozbrojenej chaoz. Válka nadnárodních celků, jednotlivejch národů, v každý zemi občanská válka... Potřeboval bych asi s někym vytvořit duo básník+kreslíř. Kreslířskej server asi neni, že? :-)

FAE BOMB
04. 12. 2009
Dát tip
Jen mě mrzí, že neumim i kreslit. Kdybych moh' svý básničky doplnit i vobrázkama, tak by to bylo skoro dokonalý... Jinak, úplně nejlepší je vypařit se atomovkou. Tu ale asi neseženeš. Prostě si asi budeš muset počkat na třetí světovou... :-)

FAE BOMB
04. 12. 2009
Dát tip
Jen mě mrzí, že neumim i kreslit. Kdybych moh' svý básničky doplnit i vobrázkama, tak by to bylo skoro dokonalý... Jinak, úplně nejlepší je vypařit se atomovkou. Tu ale asi neseženeš. Prostě si asi budeš muset počkat na třetí světovou... :-)

FAE BOMB
04. 12. 2009
Dát tip
Taky jsem četl Čárlýho Máje. (V Kordillérách...?) Nebo taky můžeš zkusit waterboarding... http://www.blackcommentator.com/268/268_images/268_cartoon_bush_vetoes_waterboarding_bill_small_over.jpg

FAE BOMB
03. 12. 2009
Dát tip
Tu bych nedoporučoval. Střelíš se do hlavy a pak tě třeba zachráněj'. Pak třeba vochrneš, voslepneš, vohluchneš, budeš blbej, nebo kombinace tohoto. Podle toho, co bude poškozený. Pro zajímavost: Jeden sebevrah vzal pistoli ráže 6.35 Browning. Vystřílel šest nábojů do hlavy a srdce. Pak mu náboje pravděpodobně došly. Kapacita zásobníku zbraní této ráže je většinou 6-8 nábojů. Nakonec ale zemřel. Otázka zní, za jak dlouho... To už je pomalu lepší ta chřipka...

FAE BOMB
03. 12. 2009
Dát tip
Tak to potom jóó... Je vidět, že to máš vymyšlený. Jak to provedeš? V odborný literatuře jsem viděl fotku chlápka, kterej si rozříznul hlavu cirkulárkou. To byl podle mě machr! Doufám, že nebudeš takovej srab, abys použil třeba prášky na spaní, nebo něco takovýho... :-))

FAE BOMB
03. 12. 2009
Dát tip
Tangens, přestaň se množit a nemusíš dostat chřipku. Já jsem svobodnej, takže se nepřemnožuju. Já jsem v pohodě... :-))

neroušek
02. 12. 2009
Dát tip
*

FAE BOMB
02. 12. 2009
Dát tip
Pro: Taky dobrej názor. Dokonce se domnívám, že tvoje metody jsou drsnější, jak moje. Já používám klasickou P-08 Parabellum. Je to rychlý a relativně levný. Patrona za pětikorunu. Většinou stačí jedna...

Prosecký
02. 12. 2009
Dát tip
Necháme to na hladomoru, prasečí chřipce a HIV. Lidstvo je skutečně přemnožené.

FAE BOMB
02. 12. 2009
Dát tip
Alnov: :-)))

vida, pokud by měl vysokou, mohl být "popravčí četař absolvent" :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru