Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výsledky 53. K.O.U.L.E.

03. 12. 2009
0
20
1365

.

takže - máme tu dalšího vítěze - není to žádný nováček alébrž náš starý dobrý uvážlivý aleš-novák

který se svým dílem koule / Hurvajz / ach ta puberta získal 40 tipů  - a to zdaleka asi nebude ještě konečné číslo!

Z plna hrdla gratuluju a a spolu s ostatními se těším na alešovo úterní zadání

.


20 názorů

Adamova Eva
04. 12. 2009
Dát tip
gratulky a-n a též BB za velmi slušný výkon a prostě všem, které políbila můza od Hurvajze a taťuldy :O)

Myotis
04. 12. 2009
Dát tip
...z konce řady gratulantů... blahopřeje Myotiska

hin sa hukáže...:o)

příště nehraju, vyhlašuju :o)

no, 24 bodů je taky dobrý výkon, ne? Zadupání vypadá jinak...:o) díky...

Její Uzenost si hluboce váží pardálova ocenění "morální, amorální i orální vítěž". Vědoma toho, že moudřejší ustoupí:-))), nechává do sebe vítězi i zadavateli kousnout každého z jedné strany a přidává hebké plesknutí ploutví.

macecha
04. 12. 2009
Dát tip
aleši, gratuluji k zaslouženému vítězství ******

to je fakt, Makrela to uchopila dost originálně :o)

pardalin
04. 12. 2009
Dát tip
tak jsem rád, že jsem nebyl za théma ukřižován; vítězi se to povedlo, ale chtěl bych zmínit i Uzenou makrelu, která se mi taky moc líbila a asi si nezasloužila takovou tipovou ztrátu...

Toscana
04. 12. 2009
Dát tip
Připojuji se k hurvínkovským gratulantům, Aleši!

gratuluji vítězi! :-)

guy
03. 12. 2009
Dát tip
tak teda když si o to avox řekla .. :-)

avox
03. 12. 2009
Dát tip
kde se slaví? kde všichni gratulanti bouchají šampaňským? gratuluji :-))

já bych chtěl hlavně poděkovat Tetě Jozefovi, který je už tradičně morálním vítězem. Výsledek mě překvapil, protože první co mě napadlo po přečtení zadání, byla Hurvínkova sebevražda. Že se to zvrhne v celkem veselý kousek, to už je jen náhoda...takže díky, jdu slavit :o) Jo a děkuju za to, že mě nikdo nenapomenul, že Spejb není jen táta ale i taťulda :o) už jsem to opravil...

Háber
03. 12. 2009
Dát tip
juj* super výsledok* gratulujem***********

BigBivoj
03. 12. 2009
Dát tip
To je toho kvůli jednomu Hurvínkovi! Morálním vítězem jsem ale stejně jenom já, kvůli tomu nemohu spát

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru