Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zřízení řidiči

07. 12. 2009
3
11
2119
Autor
FAE BOMB

Inspirováno blbůstkou od saurinka166

 

Páteční noc

 

Kolem řeky cestička,

padaj' do ní autíčka.

 

K nebi stoupaj' dušičky,

jak duhové kuličky.

 

Čeká na ně Petříček,

s hrstí plnou trubiček.

 

 


11 názorů

kjkszpj2
08. 12. 2009
Dát tip
:-)

FAE BOMB
07. 12. 2009
Dát tip
ren: My máme Orlík, co máte vy, he?! 30m a 3 km, takovej chcípák neni ani naše vyrovnávací nádrž!! :-) kol: Na vodníky bacha. Jsou to svině klouzavý! Platí na ně akorát elektrika nebo dynamit. Drsňáci vezmou neoprén a jdou na ně s harpunou...

koloušek
07. 12. 2009
Dát tip
Jenom před tím od Erbena nebyla si jistá žena, a když navíc panna byla, tak se ho už nezbavila.

renegátka
07. 12. 2009
Dát tip
To je krutý.

koloušek
07. 12. 2009
Dát tip
U "Čepečka" už se psalo, jak se vlastně všechno stalo a že díky básníkům konec je všem vodníkům.

renegátka
07. 12. 2009
Dát tip
Máš zase pravdu, tenkrát nebyla velká vodní díla hráz 3km a hloubka 30 m .Jsem z minulého století,takže chápu,,Konec vodníků v čechách" pane Wasermann.

FAE BOMB
07. 12. 2009
Dát tip
Dnešní doba je moc rychlá. Dřív vodník topil hlupáky, co spadli do rybníka, když šli večer z hospody. Malej rybník, dva metry hloubky. Dneska? Desítky metrů hloubky a kilometry dýlky. Autu už pár metrů pod hladinou tlakem vody popraskaj' vokna a hlupák je prakticky hned mrtvej! Jak rychle myslíš, že ten vodník plave...?

renegátka
07. 12. 2009
Dát tip
No to se fakt nedá stihnout, ale co tradice?

FAE BOMB
07. 12. 2009
Dát tip
ren: Vodníci jsou. Běž ale honem shánět nějakej hrníček, když ti vožralý a zhulený hovado vletí do baráku!!! kol: Když zezelená trubička, nebo je podezření na drogy, tak svatej Petr každýho ještě pošle na duševní testy. Vo celý věci pak rozhoduje Poslední soud.

koloušek
07. 12. 2009
Dát tip
Když zelená je trubička, tak hned šup do peklíčka.T*

renegátka
07. 12. 2009
Dát tip
Vodníci už nejsou?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru