Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Romantik - Zadání nového tématu soutěže (16)

11. 12. 2009
4
42
5587
Autor
Rampoušek

Zadání nového tématu soutěže klubu <<<<<<<< ROMANTIK >>>>>>>>

Téma je pro někoho trochu omleté ale pro většinu je vzpomínka na období vánoc radostná, a tak pište vaše zážitky, dojmy, radosti a strasti spojené s tímto obdobím pohody a relativního klidu.



                              >>>>>>>>  Vánoční  <<<<<<<<

forma:  libovolná

do názvu díla uveďte:   ROMANTIK - název díla

Soutěže se může zúčastnit každý autor, podmínka členství v klubu není nutná.
Ale ten kdo má zájem vstoupit, nic a nikdo mu v tom bránit nebude.

Své příspěvky přímo od díla avízujte na adresu

BigBivoj

do čtvrtka 24.12.  půlnoci, kdy bude příjem děl do soutěže uzavřen.

Zveřejnění výsledků proběhne již v pátek následující den 25.12. !!!!





Soutěž bude hodnotit nejen podle ohlasu a tipů nezávislá porota, ve složení:

Baronka
Rampoušek
Impresse
neroušek
jejdavilda

ale v podstatě i vy ostatní, můžete svými názory přispět ke konečnému pořadí vítězství.

Přejeme příjemné předvánoční a inspirativní psaní, pohodu a klid nejkrásnějších svátků v roce.

Rampoušek



42 názorů

Rampoušek
15. 12. 2009
Dát tip
Tak Rabbe čekám na tvoje "vánoce", beru to jako malou pozornost a dohled na stromeček aby nám nespadl :) A od tebe Syde čekám od tvojí Tety také příspěvek na obhajobu morálního vítěze soutěže :) Snad napíše něco i můj velký sok papoušek, mám málo ozdob na stromečku, kucí tak se ukažte administrátorský, že umíte! Dero, tobě díky předem !

jejdavilda
14. 12. 2009
Dát tip
a sklízíte nevděk, inu tak to chodí

Rabb
14. 12. 2009
Dát tip
my nic, my muzikanti, za nic nemůžeme, jenom dohlížíme.. přesně tak, vildo.

já tu debatu nečetl celou, jen že někdo chtěl na vildo mazat med nebo co...:o)

říká se dildo, ne? :o)

Rampoušek
14. 12. 2009
Dát tip
Kdyby ty funkce byly dobře placené, tak to vezmu hned vildo na to vem jed nebo med ?

jejdavilda
14. 12. 2009
Dát tip
nestěžuj si furt Rampouchu, za to se staneš za čas adminem a možnááááá (chvilka napětí).... KRITIKEM

jejdavilda
14. 12. 2009
Dát tip
my nic, my muzikanti, za nic nemůžeme, jenom dohlížíme

Rampoušek
13. 12. 2009
Dát tip
To je sice pravda milý papoušku ale vy jste tady správci, admini serveru, tak by jste mohli požadovat u majitele a provozovatele tohoto serveru nápravu, je toho více a vy to dobře víte co je tu za chyby v kódu a je to velice nemilé a neříkej mi emane já ti taky neříkám emile nic se vám nestane :)

papouch
13. 12. 2009
Dát tip
papouchovi to říkat můžeš, ale papouch není programátor, ani správce říkal jsem ti to už zjara, emane

Rampoušek
13. 12. 2009
Dát tip
Už jsem to ošetřil, ale stejně by to měl někdo opravit v programu, řikal jsem to zjara už i papouchovi a není přece normální, aby autor co má dílo rozpracováno a uloženo v konceptech aby se zobrazovalo ostatním uživatelům a ještě k tomu na hlavní stránce písmáka!

Rampoušek
13. 12. 2009
Dát tip
ale já to mám pouze v konceptech! tak jak je možné že se to zobrazuje a jeětě na hlavní straně ?

Rampoušek
13. 12. 2009
Dát tip
Octopus, prečo ?

teploušek
13. 12. 2009
Dát tip
volal mě snad někdo ?

jejdavilda
12. 12. 2009
Dát tip
Hlavně jim netrhej křidýlka

Arlea689
12. 12. 2009
Dát tip
Není "teploušek" náhodou parafráze na Neroušky a Rampoušky? ;-)... jinak soutěže se zúčastním, někdo lůzřit musí - den před vyhlášením tématu jsem napsala jakousi vánoční věc, tákže vychytám mouchy a hodím to sem :-)

mašinfíra
12. 12. 2009
Dát tip
Tak já vám přátelé přeji mnoho těch pěkných dárečků pod i na stromečku a skvělé komisi pěkné rozbalování příspěvků, této jistě velmi populární soutěže!

Fouraix
12. 12. 2009
Dát tip
v porotě chybí nick teploušek. ale to asi bude jen alter někoho, kdo už tam je:)

jejdavilda
11. 12. 2009
Dát tip
jaké překvapení, zase jsem v porotě, hlasuji pro vyloučení čkd

BigBivoj
11. 12. 2009
Dát tip
nádherné téma, to mám rád ** to se bude psát modré kouličky od mrazu maminčiny písničky, líh flašku od rumu v obrazu a schovaný vaječný sníh pojedeme za mámou na kapra či řízek ?

papouch
11. 12. 2009
Dát tip
bohajeho... Tfuj.

Rampoušek
11. 12. 2009
Dát tip
co jsi dělal celý rok ?

Rampoušek
11. 12. 2009
Dát tip
viď ? my také :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru