Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kriminální zneužití starého pečiva.

17. 12. 2009
2
13
2248
Autor
FAE BOMB

 

Rukojmým na pobočce České spořitelny

 

Přepad' lupič pobočku,

v ruce tvrdou vánočku.

Těžko všechny uhlídá,

když z toho furt ujídá!

 

 


13 názorů

FAE BOMB
17. 12. 2009
Dát tip
Srandisti celého světa, spojte se!!! Aspoň bude sranda...

renegátka
17. 12. 2009
Dát tip
Jsem srandista bez místa.

FAE BOMB
17. 12. 2009
Dát tip
Mám blbej vodhad na lidi. To je to s tebou fakt tak špatný?

renegátka
17. 12. 2009
Dát tip
Já přece vím , že jsem hrozná, hroznější něž ozbrojený útok na bankovní sektor.President mi dal dvakrát milost, myslíš, že to dokážeš taky?

FAE BOMB
17. 12. 2009
Dát tip
No ty jseš hrozná! Člověk začne nedojedenou vánočkou... :-)

renegátka
17. 12. 2009
Dát tip
Ten prohozený beránek je jako zoufalý výkřik.Na banku se musí v tichu počítačové sítě,nikoho to nebolí , ale zanaříkají všichni.

FAE BOMB
17. 12. 2009
Dát tip
Máš pravdu, beranidlo je pro chudé. Kus klády si dneska sežene každej blbec... Kdo nemá ani to, tak vezme ztvrdlýho velikonočního beránka a prohodí ho výlohou...

renegátka
17. 12. 2009
Dát tip
Beranidlo bylo kdysi velmi účinné, dneska sednou do teréňáku a projedou až k bankomatu, prostě pokrok nezastavíš.

FAE BOMB
17. 12. 2009
Dát tip
:-))) Na Velikonoce zase mívám srach, že mě někdo mázne po hlavě mazancem. Beránek by se zřejmě dal používat i jako beranidlo...

renegátka
17. 12. 2009
Dát tip
Po Vánocích se začne hodně lidí ozbrojovat starým pečivem, bude to nepřehledné.Myslím, že se by alespoň k vánočkám a rohlíkům měl vydávat zbrojní pas.

FAE BOMB
17. 12. 2009
Dát tip
Vzal si to s sebou jako zbraň. Užíráním podstatně snižoval bojovou hodnotu této "zbrane".

renegátka
17. 12. 2009
Dát tip
Víš jak dlouho to trvá než dorazí URNA, prostě si vzal svačinu sebou.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru