Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhlášení soutěže "Slovo má" - měsíc listopad

20. 12. 2009
1
17
2194
Autor
slovoma

Vyhlašuji výsledky dlouhodobé soutěže "Slovo má" za měsíc listopad.

1. místo - Big_George

2. místo – Něžný debil

3. místo - JiKo

Úvodníky budou tradičně zveřejněny na úvodní straně. Hodnocení porotců pak najdete pod jednotlivými díly zveřejněnými ve sbírce - 8. kolo - listopad

Vítězi  gratuluji a doufám, že tričko doputuje v časnějším termínu než ta minulá.

Soutěž pokračuje dál a je možné i v novém roce zasílat soutěžní příspěvky.

Uzávěrka dalšího kola je 20. ledna

Věřím, že soutěž nebude muset skončit pro nedostatek příspěvků, a že se opět budu muset obracet na osvědčené autory a žádat je o příspěvek na úvodní stránce. Tato možnost je tu i pro Vás. Prosím tedy, zasílejte svoje soutěžní díla za leden přímo mně do zpráv nebo použijte odkazu na stránce vyhlášení (tj menu Soutěže - Slovo má).


17 názorů

Klid! Byli jste čtyři :))))

JiKo
05. 01. 2010
Dát tip
Sme psali jen tři, že jsem třetí?:)))

No to koukám... Až doteď bych nevěřil, že čtrnáctměsíční mimino se zvládne samo lognout na Písmáka a psát místo mě hlubokomyslné kritiky. Hmmm.

nbvbgk bub n nkjb n b , bbp l

slovoma
21. 12. 2009
Dát tip
no jo, chybička se vloudila, už opraveno.

Asi už jsem starej.

Tlačítko [SMAZAT MARVINA] mám pořád po ruce, neboj :)

blbjenka
21. 12. 2009
Dát tip
Márví: cože? teď jsem se velmi bolestivě štípla v naději že se probudím a věci zase začnou dávat smysl - a wono nic :) jako z wobou stran monitoru že by mě smázli? sákryš, to snad né :)

blbjenka
21. 12. 2009
Dát tip
uzávěrka listopadového kola je 20. ledna? vláda schválila změnu kalendáře? nebo logiky? :)

Syde, mouchy si pamatuješ, ne? Piš o nich :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru