Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Paneláky

22. 12. 2009
9
18
1942
Autor
PÁTER

                    Jak na niti

                    tisíce bludiček

                    do nocí svítí

                    každá láká

                    právě já

                    jsem ta pravá

 

 

 

 

 

 

 

 


18 názorů

LinaDee
15. 07. 2012
Dát tip
Pěkné zasnění...*

8hanka
03. 07. 2011
Dát tip
krasne...vo mne nekonecne svetielka panelakov vyvolavali pocit tepla domova... najma ked som cestovala busom, ci vlakom, predstavovala som si za kazdym rozsvietenym oknom rodinu pri stole, spolocnej hre... az som trosku zavidela, ze som sama na cestach a nie tam, kde patrim...

Diana
25. 12. 2009
Dát tip
Hezký postřeh!*

kjkszpj2
24. 12. 2009
Dát tip
t*

PÁTER
24. 12. 2009
Dát tip
...a díváš se při milování manželovi do oči ? Jo,taky se mi to stalo,když otevřel dveře do ložnice...! To jen tak,není to k tobě,jen jsem si na to vzpomněl při slově - manžel. Ahojka

jen nesmí být manžel doma:)zase to zlehčuju promin

PÁTER
23. 12. 2009
Dát tip
a kdo je nemá a nechce snít,dobře mu tak,stejně kecá...

Dark_dog
23. 12. 2009
Dát tip
přesně tak . No a sny jsou vlastně hodně důležité .. bez nich by nešlo žít , i když si je většinou nepamatujeme - přesto je máme ...

PÁTER
23. 12. 2009
Dát tip
Kritiku přijímám,od toho je,aby vedla k poučení a nápravě věcí,jen mne mrzí, že někdo dokáže tvrdě kritizovat a když se kouknu jak píše on,nacházím horší chyby v textu a tak si myslím své... A sny ? Jen ať se zdají ! Já si myslím,že dokud sním,mám pro co žít, třeba se i mně nějaký krásný sen ještě podaří zrealizovat.Pan Verne také snil,fantazíroval a cvok to nebyl. Co ve svých snech prožíval, to se stalo skutečností !

Dark_dog
23. 12. 2009
Dát tip
jo , já na tohle ještě tak moc nepřišel já ted se snažím napsat své sny.. sny jako co se lidem v noci zdají , zatím to slaví úspěch - je to sice sen , ale zrodil se v mé hlavě sice v podvědomí ale přece jen .....jinak říkam , super co píšeš aspon zatím se mi to líbí a přeji hodně štěstí na další díla...(no né že zatím se mi to líbí , ale jako že nemám co tomu vytknout ...)ale fkt asi zatím jestli čekáš na černější kritiku , :-D snažím se ale psát kritiky vážně.. , no ještě aby ne...

PÁTER
23. 12. 2009
Dát tip
To psaní je má katarze,co musí jít ven,pryč, ať jde kam chce,bohužel neumím všemu dát správný tvar,ale kdo bude chtít,ten si něco přečte.Tak jak píši.

Dark_dog
23. 12. 2009
Dát tip
je to dobré , pěkně se to čte , no ne ale že byse ty delši četly špatně vždy se mi do toho nechce jak uvidím dlouhej text.. ale jakmile začnu číst a přemýšlet o tom , super... co dodat :-)

Bíša
23. 12. 2009
Dát tip
:o)

PÁTER
23. 12. 2009
Dát tip
co dodat...dík za přečtení !

Dark_dog
23. 12. 2009
Dát tip
pěkné co dodat ..žeby tipa

PÁTER
23. 12. 2009
Dát tip
Maluješ také krásné obraty,děkuji.

renegátka
22. 12. 2009
Dát tip
Krásná inspirace.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru