Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

H.

28. 12. 2009
15
17
3063
Autor
Edvin1

Stalo se. A pokud se Vám to zdá melodramatické, tak vězte, že kdybych ten příběh do všech detailů rozepsal, tak, jak se udál, a taky co následovalo až do dnešního dne, Vaše kritiky by mne roztrhaly na cucky.

Ten chlapec, na kterého myslím, dostával na Vánoce vždy to, co si přál. A i když na to nebylo a rodiče se měli co ohánět, aby své děti pouze nakrmili a ošatili, jednou to byla kytara, podruhé brusle. Nechtěli vidět a slyšet pláč zklamaného dítěte.

Sotva povyrostl, odešel. Po mnoho let o sobě nedával znát. Občas jsme se doslechli, že se plaví někde po mořích, šplhá po horách, létá v kluzácích, píše básně, míchá se v cizích zemích do politiky, dobývá ženská srdce, plodí  děti, vyniká v literatuře,  a kdoví , co ještě vyvádí.

Jeho místo u štědrovečerního stolu zůstávalo rok co rok prázdné.

Nakonec se vrátil.

 

"Tatíku, maminko, mám pro vás dárek," natahoval k nim ruce s balíčkem.
 
Rodiče děkovali a usmívali se na něj z portrétů vyrytých do náhrobního kamene.


 


17 názorů

Bíša
14. 09. 2010
Dát tip
Tak to někdy končí...

Bránolog
03. 03. 2010
Dát tip
To je drsný.

Bránolog
03. 03. 2010
Dát tip
To je drsný.

Janina6
31. 12. 2009
Dát tip
Asi to na mě nepůsobí tak, jak by mělo. Místo toho, abych chlapečka odsoudila, napadá mě, že evidentně nedostával něco hodně podstatného.

Edvin1
30. 12. 2009
Dát tip
Tak díky všem! :-) P.F. 2010 ! Váš dědEd :-)

Lakrov
29. 12. 2009
Dát tip
Velmi krátce vyjádřené velmi silné sdělení. Patřilo by se zatleskat.

jejdavilda
29. 12. 2009
Dát tip
bez komentáře, taky se nechci rozepisovat*

Theuška
28. 12. 2009
Dát tip
pěkné. Taky dám :)

no dám*

Diana
28. 12. 2009
Dát tip
Smutné a dost rozšířené...*

Edvin1
28. 12. 2009
Dát tip
Někdo se sobcem i rodí. Bohužel. Buď ráda, že jsi to ve své rodině nepoznala. Díky za návštěvu a inspiraci. dědEd :-)

Marcela.K.
28. 12. 2009
Dát tip
Není dobré dávat dětem vše, co si vymyslí - i dárky by měly vychovávat. Moje "stará bačkora" byla hloupost, ale odpustitelná. ,,Srovnali" jsme to pak asi za tři roky novým kolem - jako druhorozený, dědil náš "uplakánek" vše po straším bráchovi. To kolo máme nafilmované - taky brečel, ale radostí :-) Co dodat k Tvému příběhu? Bohužel se stávají...ale sobce z dětí vychovávají především jejich rodiče.

Norsko 1
28. 12. 2009
Dát tip
hm, tak z portrétů

to není melodramatické, to je ze života...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru