Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

balonek

29. 12. 2009
7
15
1990
Autor
Alloha Hurro

Láska je jak balonek:
Vyletí...
Praskne...
A ty si natlučeš,
Neulétávej na lásce,i když ti dá křídla, zůstaň raději pevně stát na zemi, a počkej až tě někdo veme do náruče,
někdo koho znáš, a víš že mu můžeš věřit neboť ten tě nenechá aby jsi si natloukla.


15 názorů

A.H.
30. 01. 2010
Dát tip
*

Bíša
20. 01. 2010
Dát tip
Hmm...

saurinka166
02. 01. 2010
Dát tip
už to vím:-D

možná ano... máš email... kdyby jsi to náhodou nevěděla... :D

saurinka166
02. 01. 2010
Dát tip
no tak už to konečně prozraď! jak to bude dál? získá bao dalšího člena?:-)

saurinka166
02. 01. 2010
Dát tip
no tak...tak jak se mu mezi námi líbilo?pověz...:-)když ses ptal na můj názor, tak bych ráda věděla, jestli jsem se trefila!:-)

:D

saurinka166
01. 01. 2010
Dát tip
a....?

dozvěděl... :D

saurinka166
01. 01. 2010
Dát tip
hm...alíku...já mám dojem, že jsi mi něco tvrdil...tohle dílko ale ve mě opět vzbuzuje tak trošku smíšené pocity o tom, zda-li je všechno opravdu tak v pořádku, jak jsi mi od středy tvrdil...tak přiznej barvu! a vůbec...proč jste s pepou nešli za náma k vagonu? já jsem se taky chtěla rozloučit, počítala jsem s tím, že se se zdeňkem budete ještě domlouvat co a jak (víš o čem mluvím) a že se rozloučíme...:-( já prostě měla strach, aby nám to neujelo, neměla bych to doma jak vysvětlit...a teď mi je velmi líto, že jsem neměla tu možnost rozloučit se...:-( a dozvěděl ses od pepy, jestli se mu na Silvestru líbilo a jestli bude jezdit na víkendovky?

Kate 18
30. 12. 2009
Dát tip
Balonek s heliem..vyletí :-) hih Láska-to jsou jen písmena a z těch písmen se slovo skládá co však to slovo znamená to věřte věděla bych ráda.. (ehm, to je jiří suchý. tak nějak jsem si na něj vzpomněla)

...láska je úlet z normálu sebelásky /co to píšu za úlety?/

sveřep
29. 12. 2009
Dát tip
na lásce uletíš, ono jde neuletět?

co podle tebe nejde?

sveřep
29. 12. 2009
Dát tip
tohle snad nejde...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru