Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nový počítačový mág

30. 12. 2009
5
4
1216
Autor
Šmodrcha

Nějaká jednohubka na Silvestra? Prosím!

Jmenuji se Bill Gates.

Ještě před několika týdny jsem byl nejbohatším a v počítačovém průmyslu pravděpodobně nejmocnějším mužem této planety.

Dnes už to není pravda. Hewlett-Packard se svými novými divizemi vytlačuje produkty Microsoftu a já přemýšlím, co za celou věcí stojí. Moje impérium se hroutí. To není samosebou.

Stojím před výškovou budovou Hewlett-Packard. Ano, jdu vlastně podepsat kapitulaci.

Firma HP Company, vlastník Hewlett-Packardu, mne pozvala na poslední jednání.

Počkám ve vstupní hale, až se seřadí armáda mých právníků, a poté naskládáni do třech rychlovýtahů jedeme do nejvyššího patra. Konečně poznám osobně toho čaroděje, který mne porazil.

Vkročím v čele mé klaky jako první do jednacího sálu a vidím dlouhý mahagonový stůl, v jehož čele sedí jediný muž.

Tak to je prezident HP Company.

Obyčejný, štíhlý, tmavovlasý, středního věku.

Zvedá se a na vysokém čele mu svitne jizva, když do mne zabodne jasný pohled zpod kulatých brýlových obrouček.

„Dovolte, abych se představil. Potter. Harry Potter.“


4 názory

že by nějakým kouzlem začaly Windows skutečně fungovat? :o)

(((-: A já bloud jsem si vždycky myslel, že HP je starší fyzikální jednotka výkonu, původně zavedená Jamesem Wattem.

Diana
30. 12. 2009
Dát tip
To je pecka! :-)))****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru