Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nechte mne spát v trní

05. 01. 2010
17
16
2127
Autor
naira

 

 

krev prolitá v slzách neštípá

falešná pohlazení víc bolí

 

na hladině netvoří se kruhy

němé

neslyšně plují v zapomnění

 

bodej do srdce

čím chceš

nenajdeš odpovědi

 

zeptej se hvězd

na obloze

jejich třpyt vlévej mi do jizev

 

zatančím si mezi trny

vznést se nechám stíny

myšlenek

lék

není k nalezení

 

toulá se v zemi pomatení

snad

tenoučký vede k ní můstek

 

zpřetrhá se snadno

jak pouto znovu usmíření

                života spojení

tak

prosím

nechte mne spát v trní

je tam bezpečněji

 

 

 


16 názorů

naira
10. 01. 2010
Dát tip
moc moc děkuji všem za zastavení a tipy.....jsem ráda, byť jsme oslovila aspoň střípkem... ...;)))) a Hnijící mrtvole...je to, či bylo momentální vypovídání...a nechtělo se mi to upravovat, by to neskončilo někde jinde....;) ....;)))...kujííí maceško... ...hmm...tak jo...Arniko...;)) sklenář...to víš...no...ale...dík...;) Přesýpací hodiny...no...skoro nápodobně...ale občas to pomůže....aspoň mě určitě....dík.... ThomasV....o to mi právě šlo....a jde posl.dobou často... ...potřebuju...chci..!!!!!!! být sama...aspoň chvilku i za cenu... ............. no...ehmm..díky..;))) ...díky moc Bíšo... ...no co už s tebou Norsko...nečekala a nečekám od tebe nic zvláštního...jak jinak...a nic ve zlém...to já jen tak....;) ...díky Petře-moorgaane..... .........;))) díky petře.x...;))) a díky neználko....;))) a Nonetko....;))) a....................................................................................

Noneta
08. 01. 2010
Dát tip
i na trní se dá polořit kvalitní matrace a pak si tam klidně spi....v tom trní :)

ano, tak to vypadá, aspoň někdy

moorgaan
05. 01. 2010
Dát tip
zdravím Nerouška..a Naiře (ne)přeju spánek Růženky.-))

Norsko 1
05. 01. 2010
Dát tip
něco jako života spojení, falešná pohlazení a třpyt vlévaný do jizev přímo bytostně nesnáším

Bíša
05. 01. 2010
Dát tip
:+)))

Na mě je to takové...zvláštní. Nevím jestli je tam bezpečněji, ale určitě tam budeš sama....co bych za to dal...

... jo,moc fajn

sklenář
05. 01. 2010
Dát tip
...místy je toho "sebebolí" trošku přes čáru, přesto*

oh*

macecha
05. 01. 2010
Dát tip
krev prolitá v slzách neštípá falešná pohlazení bolí víc... a vůbec, krásné verše. T***

zatančím si mezi trny vznést se nechám stíny To mi nesedělo. Jinak se mi to líbí. Je to jako Hardcore sex, který nechceš, ale musíš ho mít. Možná bych mohl vytknout, že tam není silná pasáž, kterou by si čtenář pořád dokola opakoval další 4 dny, ale jinak proč ne?

naira
05. 01. 2010
Dát tip
...noc mi vždycky svědčí...když už nic....tak díky moc.... ...............:)

neroušek
05. 01. 2010
Dát tip
Nairuše do noci píše.Jo tohle je zralé.*******

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru