Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

001

07. 01. 2010
5
7
859
Autor
Dark_dog

Máš ji rád.Stačí ti být s ní chvilku a už se ocitneš v ráji lásky...Nečekaně se tě ona zeptá , jestli se sní sejdeš...Ty napíšeš že jo a nakonec se to ještě potvrdí.Na místě jsi o deset minut dřív a dokonale připravený na všechno , hm , možná až na jedinou vec.A je to tu . Daná hodina odbyla...Ona se ještě neukázala.Skoro po půlhodině žvýkání žvejky a bonbonů začneš přemýšlet. A stále doufáš že se najednou objeví.Do dveří ale stále vchází jen děti co mají sbor , anebo nauku či klavír...Pořád si říkaš : Snad to nebude jako většinou kdy se to domluví...Nakonec zjistíš že už musíš jít na hodinu. A jen si pro sebe říkáš , : ,,Jakej problém to bude tentokrát ".

Je ti toho akorát líto..jednou , dvakrát , napotřetí ..to snad někdo pochopí , ale....jenže.-....


7 názorů

Dark_dog
24. 01. 2010
Dát tip
Už to skončilo , je to v dálce na opačném konci , už to jede do křiva...

Dark_dog
10. 01. 2010
Dát tip
... , ď

akakipi
10. 01. 2010
Dát tip
My, "ženský" to s klukama taky nemáme lehké... T.

Bíša
09. 01. 2010
Dát tip
T.

kjkszpj2
08. 01. 2010
Dát tip
vím že to nejde ale ser na ni...

cherubinka
08. 01. 2010
Dát tip
nj, ženský

Krásné, skvělé, stojí víc než za dva verše :)****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru