Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bezdomovec I

14. 01. 2010
2
43
2956
Autor
FAE BOMB

 

Sněhová nadílka

 

Doma ve svym kanále,

zapoměl jsem škrpále.

Jelikož však napad' sníh,

mrznu jen ve fuseklích...

 

 


43 názorů

Jarni
19. 01. 2010
Dát tip
Doma ve svým kanále zapomel sem škrpále pod sněhem mi víko mizí zažebrám si,dostanu cizí :-)

Petrusha
16. 01. 2010
Dát tip
joooo )))))))

jejdavilda
16. 01. 2010
Dát tip
*

FAE BOMB
15. 01. 2010
Dát tip
Jak řikal Zeman: "Šariš je dobrej akorát tak na čištění zubních protéz...!" Fajn, tak půjdem na plzeňský. Osobně jsem byl tady: http://www.thepub.cz/tabor/ Další jsou v Praze, Brně, samozřejmě v Plzni... V čem je to tak super? Pokud to ještě neznáte, tak stručně: V každym stole je pípa a každej si sám čepuje. Na displeji naskakujou litry, podobně jak na benzínce. Načepovat si můžete třeba jen půlku, pěnu jakou chcete, všechno okamžitě a bez čekání.

Petrusha
15. 01. 2010
Dát tip
pre mňa za teba,ja šariš nechcem, ja som hovorila o pozvaní na pivo, néé o pozvaní na šariš ... sáááááááááááfra

no, máš to sice dál, ale relativně blíž než já do Plzně :o) (ale googlit cestu Příbram-Šariš tedy nebudu :o)...)

Petrusha
15. 01. 2010
Dát tip
jak blíž, co blíž? to je planý blud .... do Veľkého Šariša to mám 384,7 km, ale do Plzne len 373,3 km ... tak netáraj :)

páč to máš blíž na Šariš :o)

Petrusha
15. 01. 2010
Dát tip
tak to je neprávosť teda - prečo nemôže íst radšej aleš na šariš a ja na plzeň ha?

sveřep
14. 01. 2010
Dát tip
No jasně že je to lepší :)takže nyní T

FAE BOMB
14. 01. 2010
Dát tip
Jo, Aleše na Plzeň a tebe na Šariš... Psal jsem to dlouho v noci a to už dělám chyby. Většinou to nechávám pár dní uležet, ale protože jsem už dlouho nic nenapsal, tak jsem to poslal hned. Úče jsem poslal emajl, tak uvidíme... :-)

Petrusha
14. 01. 2010
Dát tip
tož to já sem si aj všimla, ale keďže netuším, či to je správne, alebo nie, tak som bola ticho, ty človeče, ty si tam v konečnemom dôsledku v tolko málo slovách mal toooooooooolko chýb :) fuuuu :))) by si nás mohol za takú náročnú korektúru aspoň na pivo pozvať :)

no vidíš, čárek si všimne každý :o)

FAE BOMB
14. 01. 2010
Dát tip
Huh... No a toho si nikdo nevšimnul... Asi taky zapomíNaj vytýkat ty hlavní chyby. Jsem rád, že vás tu mám! Bezdomovců je mi líto, ale co já s tim, žejo...? Je to věcí politiků, atd. Já si dělám srandu prostě z každýho...

FAE BOMB
14. 01. 2010
Dát tip
Zatraceně... Nějak se mi to neuložilo...! Snad si ještě pamatuju. Tak Fajn, dám dalšího bezdomovce...

baaba
14. 01. 2010
Dát tip
tři tečky tři čárky tři tečky

Petrusha
14. 01. 2010
Dát tip
aký czub?

a učitelku pošli, bude legrace.

nevím co je czub

FAE BOMB
14. 01. 2010
Dát tip
Fajn! pozvu na vás 'ni 'čitelku!!! (Ta bude mít asi radost!) Bezdomovce mám ještě dva, ale už horší. Co ten CZUB? Ať to mám při jednom...

Petrusha
14. 01. 2010
Dát tip
teda ja osobne veľmi na učiteľov češtiny expert nie som, tak nejako som to nikdy nepotrebovala ... :)))))

Moc si to bereš :o) piš jak ti zobák narost, když to bude kříklavé příliš, on se někdo ozve :o) Finta s tečkou místo čárky je dobrá, ještě vynech tu na prvním řádku a bude to ok :o) učitele tu neznám, život je nejlepší učitel...

FAE BOMB
14. 01. 2010
Dát tip
OK. Znáte mezi kritikama nějakýho učitele češtiny? Některejm totiž moc nedůvěřuju. Rozhodně nechci dělat zbytečný chyby z neznalosti. Uprostřed celý věty jsou ty čárky pochopitelně blbost, ale těma čárkama to viditelně kouskujete na jednotlivý verše. V případě nutnosti možná napíšu i svý učitelce z gymplu, ale radši bych to vyřešil tady. Nedostával jsem moc dobrý známky... :-)

Petrusha
14. 01. 2010
Dát tip
ja si osobne myslím, že dávať čiarky tam, kde nemajú zmysel z hľadiska vetnej skladby, je dosť nešťstné (i v poézii, nech to robil, kto len chcel v minulosti :)

já si ze školy nepamatuji nic :o) na konci řádku psla čárky Neruda, možná...Petrusha ti to popsala jasně: pokud dáš ty řádky do věty, (ne)smysl čárek bude jasnější...

FAE BOMB
14. 01. 2010
Dát tip
Teď jsem trošku na tenkym ledě, ale pokud se nepletu a dobře pamatuju ze školy,tak ve verších se má každá řádka oddělit čárkou, tečkou, vykřičníkem, otazníkem... Asi mi to možná potvrdí nějakej kritik, nebo aspoň pošlu avi Alovi. Třeba kecám nesmysly. Nepoužívat jmenované snad lze jen u volných veršů, ap.

Petrusha
14. 01. 2010
Dát tip
no to je síce možné, ale stále si zabudol tú druhú čiarku - prvá bola za Doma a druhá za kanálom (netuším prečo) Keď to napíšeš ako vetu - Doma ve svym kanále(,) zapoměl jsem škrpále. - len tak za sebou, vysvetli mi prosímťa o aký druh súvetia tam ide, že tam potrebuješ liskať čiarku ... ?

FAE BOMB
14. 01. 2010
Dát tip
Jo, tam má bejt tečka. Dík.

Petrusha
14. 01. 2010
Dát tip
no hneď tá za ňou - druhá v poradí :)

FAE BOMB
14. 01. 2010
Dát tip
Tu první můžu smazat, zřejmě to bude mít větší spád. No a která je ta druhá?

a jo tak...

Vaud
14. 01. 2010
Dát tip
alesi, carky tomu dodavaji zimni caro

Petrusha
14. 01. 2010
Dát tip
i keď teda hned tá prvá nemá a tá druhá také né ... :)

Petrusha
14. 01. 2010
Dát tip
majú ...

no, mají ty čárky nějaký smysl? :o)

Petrusha
14. 01. 2010
Dát tip
tož jako protože je moderní napríklad fialová, neznamená to, že šeci budeme fialoví ... ne? to isté myslím platí i u čiarok, veršov atd a pod. ... je to lepšie fae to jo :)

no, lepší...akorát ty čárky na konci řádků jsou dost nemoderní. A jelikož klidně s malým J, ne?

FAE BOMB
14. 01. 2010
Dát tip
Tak změna. Lepší?

FAE BOMB
14. 01. 2010
Dát tip
U druhýho verše jsem omylem nedal velký písmeno. Rytmus asi už nespravim. Nějakej návrh? Jinak děkuji viz všichni.

viz sveřep a Petrusha

Petrusha
14. 01. 2010
Dát tip
vid sveřep

sveřep
14. 01. 2010
Dát tip
čtyřverší a hapruje rytmus. Proč???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru