Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Prosinec 09 - Vyhlášení

15. 01. 2010
3
9
2858
Autor
Tragicus

     Za měsíc prosinec byl--y shodným počtem bodů - 10 - zvoleny dva texty Povídkou měsíce: O dvoch láskach Irmy Fulekyovej autorky filemon a Rezne autorství Sculptor.

     Celkové pořadí:

     O dvoch láskach Irmy Fulekyovej - filemon, Rezne - Sculptor (10)

     Adam a Lucie - Anthemis (6)
     Terapie realitou - Yvaine (5)
     Ubrousek - Šmodrcha (1)
     Kreténem zůstaneš - 57188418432178751875 (0)

     Hlasovali: Beed, Janina6, Lakrov, Pomerančová, tragicus, Valerie a týden divů, VT Marvin, Winter.

     Gratulace vítězům, díky hlasujícím.

     Je možno zasílat nominace za měsíc leden, více informací na stránkách klubu Povídka měsíce.


9 názorů

Lakrov
18. 01. 2010
Dát tip
Gratuluji. Volba těch dvou povídek na první místo se mi zdá oprávněná. I když mě v případě Sculptorových Rezňů od otipování cosi odradilo (viz komentář), je to povídka, která stála za přečení, tj. zaujala.

Beed
18. 01. 2010
Dát tip
Gratulace... :)

StvN
17. 01. 2010
Dát tip
Omlouvam se, nejak jsem to prosvihl.

Janina6
16. 01. 2010
Dát tip
Gratulace vítězům! Nějak ubylo nás hlasujících, škoda...

Tak gratuluji! :-)

filemon
16. 01. 2010
Dát tip
Vďaka.

Winter
16. 01. 2010
Dát tip
Hm, tak remíza tu ještě nebyla, co si tak pamatuju. Gratulace oběma vítězům.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru