Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

K čemu to?

Výběr: Albireo
16. 10. 2001
8
0
2134
Autor
LILINKA

Nač obléká se vločka

do slavnostního hávu,

nám připomíná hvězdu?

Když stačí nastavit jí dlaň ...

a zemře!

 

Bez potlesku, obdivu ...


galaxy
28. 07. 2002
Dát tip
Moc krásné :o)*

LaMouette
09. 06. 2002
Dát tip
nač obléká?.. přeci právě pro ten neopakovatelný a kouzelný okamžik, kdy Ti usedá na dlani:-))*

horák
08. 03. 2002
Dát tip
Hezký nápad, krásný protiklad. A to je tvá poslední?

Ostrovidka
02. 11. 2001
Dát tip
Lilinko!!!!!!!! krása:-))) *

Vio
18. 10. 2001
Dát tip
Mile překvapen... TIPík Takhle bych to asi viděl já: Nač obléká se vločka do slavnostního hávu a připomíná hvězdu, když stačí nastavit jí dlaň ... a zemře!? Bez potlesku, obdivu ...

zoo
17. 10. 2001
Dát tip
Pro nás to dělá, hmota jedna hloupá... :-))

Albireo
17. 10. 2001
Dát tip
To je kouzelně jemňoučké a křehké - jako ta vločka. Lilinko, píšeš čím dál líp! Tip. Přečetl jsem si ještě jednou. To bude nejen tip - Výběr!

Albireo
17. 10. 2001
Dát tip
avi

Kytička
17. 10. 2001
Dát tip
Nemám slov... Nedhára Lilí ****

Diana
17. 10. 2001
Dát tip
Krásné...Tip To mi připomnělo: Kdysi jsem četla od Wolkra Píseň sněhové vločky. A tam je popisován její let, její krása ..."bílé mám čelo,bílé mám dlaně/nejčistší krásy jsem nabrala na ně.." atd. a závěr je: "na zemi černé, jak všechno, co svato/roztávám zvolna v špinavé bláto" (nebo tak nějak, ta paměť!)

clovrdik
16. 10. 2001
Dát tip
asi právě proto ...

Bhati
16. 10. 2001
Dát tip
CARAMBAAAAAAAAAAAAAAA!!! TIp*

Helča
16. 10. 2001
Dát tip
dlouho se v rozpacích strojila v oblacích pro tuto sváteční chvíli na vzdory zániku po vroru básníku letěla, aby svět byl aspoň na chvilku nevinně bílý ... Nebuďme ke vločkám neteční to pro nás v bolestech tají aby nám v dutině lebeční nezbylo jen co kde maji Karel Plíhal to jsem si nemohla odpustit, doufám že cituji správně.

hermit
16. 10. 2001
Dát tip
cítím, že se někam moc krásně propisuješ.... tady se mi líbí, že jsi neměla potřeba základní motiv ještě někam dál rozvinout, tím je to hutné a sevřené něco mi tam ale ještě chybí, něco malinko...

Naso
16. 10. 2001
Dát tip
možno preto, že tá vločka funguje na tom istom pricípe ako tie vtáky v tŕní...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru