Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krize

21. 01. 2010
1
15
2002
Autor
FAE BOMB

Dílo není autobiografické. Deo gratias! (Kdyby to někoho zajímalo, tak finančně jsem zatim v plusu... :-))) )

 

Krize

 

Díky svému podnikání,

měl jsem peněz dosti.

Blízcí, sport a cestování,

byli mou radostí...

 

Pak se moje noha chytla,

do dluhové pasti,

Drogy, prášky, alkohol,

staly se mou slastí...

 

 

 


15 názorů

FAE BOMB
28. 01. 2010
Dát tip
Nesouhlas! Do žlutého...!

FAE BOMB
25. 01. 2010
Dát tip
Mao Pepču akorát kopíroval. To je totiž všechno, co ty žlutý hlupáci dokážou, nekvalitně kopírovat...

FAE BOMB
22. 01. 2010
Dát tip
Esa? Báťuška Stalin byl pěkný máslo, podstatně víc lidí zabil strejda Mao... Herodes? Maximálně pár desítek betlémskejch neviňátek... Celkem slabý, když neváhal vyvraždit skoro celou svojí rodinu...

FAE BOMB
22. 01. 2010
Dát tip
Platí to skoro úplně. Herodes, Stalin... Proti nim jsem ještě strašně moc hodnej!!! :-))

FAE BOMB
22. 01. 2010
Dát tip
Vtipy, humor a podobná zábava je radost chudých a bezmocných, bohatí a mocní tohoto světa se utápěj' ve svý svinskosti. Nikoliv jeden diktátor/tyran vyvraždil celou svojí rodinu ve strachu vo svojí moc...

FAE BOMB
22. 01. 2010
Dát tip
Drogy, prášky a Tangens Omega... Značně pokleslá zábava na samotném okraji společenské přijatelnosti... :-))

FAE BOMB
21. 01. 2010
Dát tip
No, aspoň, že jsem nehodil flintu do žita a našel si koníčka... :-)))

moorgaan
21. 01. 2010
Dát tip
dobrá vize.. jak se dostat z krize:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru