Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1,618 (zaokrouhleně)

24. 01. 2010
6
15
2654
Autor
konias

:-) možná to bude mít i pokračování.....

Vzít nůž

a krájet tě

jemně

řezat

tak dlouho

až objevím…

…zlatý řez mých citů

někde v tobě

 

 

 

má jediná 1,618...

 


15 názorů

konias
21. 03. 2010
Dát tip
"Ostrich": vím, že vzhledem k "síle" téhle souladnosti by to šlo vyjádřit důvtipněji, působivěji…ale byl to jenom takovej hrozně rychlej nápad…za tři minuty hotovej….a pro mě zcela výstižném :-) …jinak díky za komentáře a ohlasy (myslím i u múzy) …zase se někdy stav ;-)

Ostrich
21. 03. 2010
Dát tip
Myslím, že bys to měl vyjádřit jinak, než desetinným číslem 1,618... Protože to číslo je vyjádření jistých souladných dějů. Kdybys to vzal vážně, prošel si ty děje, nějaký obraz, který souladnosti odpovídá, bys určitě našel :-)

jH
14. 02. 2010
Dát tip
1,618 tina tipu

konias
27. 01. 2010
Dát tip
...no nevím :-) ...asi se holt střetáváš s problémem, že ne všechno co je napsané je možné brát doslova...o krvavém masakru spácheném matematickým šílencem tahle básnička fakt neni :-))

Forest...
27. 01. 2010
Dát tip
Za prvé se to sice výborně hodí do postpostmodernizmu (připomnělo mi to filmy Quentina Tarantina). A to číslo je hnus. To si jako zohavil tělo, abys našel nějaké z_u_vené číslo? Připadá mi to, že někdo hledá Ludolfovo číslo - pí (resp. jeho konečnou podobu.) 3,14, nebo 1,618 v tom vidím jen pragmatismus.

konias
26. 01. 2010
Dát tip
"Forest...": inu :-) ...podle čeho tak soudíte, pane spisovateli?

Forest...
26. 01. 2010
Dát tip
Psáno bez mozku.

Cypherion
25. 01. 2010
Dát tip
hele já taky měl takovej pocit - 1 ***

konias
25. 01. 2010
Dát tip
baaba: žádný podezření vážně neměj....vzniklo to najednou... asi za minutu...úplně náhle a pro radost :-) jinak se totiž o zlatej řez docela zajímám, hlavně jeho význam v gotický katedrální architektuře....

Prosecký
25. 01. 2010
Dát tip
*

baaba
25. 01. 2010
Dát tip
1,618 je zlatej poměr Mám podezření na ilumináty, nebo nějaký jiný kujöny dnes velmi populárního autora ale T

konias
24. 01. 2010
Dát tip
"petr.ix": to není matematika...je to spíš marné hledání toho, proč je zrovna ona pro mě tak zatraceně dokonalá :-) ...a zlatý řez je mnohem víc než jenom matematika ...i když tohle dílko je spíš jenom taková maličkost pro radost K. a C...díky za příjemné hodnocení

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru