Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z ostudy kabát

31. 01. 2010
0
15
1906
Autor
FAE BOMB

Pouze pro informaci... Před zveřejněním jsem si přečet' toto: http://www.dalajlama.info/poselstvi/ V obecné rovině lze souhlasit. Akorát mi prostě neni nic svatýho...

 

Z ostudy kabát

 

Nalámal se dalajláma,

cestou domů, do Lhasy.

Za opilecké hulákání,

zavřeli ho do basy!!!

 

Kvůli tomu zůstaneme,

všichni navždy bez spásy.

Daloš k ránu ve své cele,

oběsil se za vlasy...!

 

 

 

 

 


15 názorů

A.H.
01. 02. 2010
Dát tip
lepší už to nebude

empatie
01. 02. 2010
Dát tip
Velmi nevhodné.

empatie
01. 02. 2010
Dát tip
Velmi nevhodné.

Petrusha
01. 02. 2010
Dát tip
začiatok je sľubne blbústkovský, zvyšok však nestojí ani za fajku močky ...

FAE BOMB
01. 02. 2010
Dát tip
"Daloše" lze teoreticky upravit, ani mě se to moc nelíbí. Původně jsem chtěl zveřejnit jen první část a bez fotky...

tohle není militantní. Vadí mi tam třeba ten Daloš, však to taky netipuju. Ale "nalámal se dalajláma" je dobrý, to bych chtěl vymyslet :o)

FAE BOMB
01. 02. 2010
Dát tip
Je toto dost militantní? Někdo přece umřel... Skrytá narážka na dotyčného účes byla pak už jen pouhou dobře maskovanou třešinkou uvnitř dortu...

nekopíruj ani sám sebe. Tvoje mírně militaristické zaměření je dobrá značka, nikdy se nezavděčíš všem :o)

FAE BOMB
01. 02. 2010
Dát tip
AN: To už samozřejmě mám! Je to sice jen vo klasickym mravencovi a z dnešního pohledu taky poněkud slabé, ale to neva... p: Měl jsem v úmyslu kopírovat styl svejch vlastních... Pouze jsou lidé, kterejm vadí přílišné násilí, vulgarita, nevhodně zvolenej terč mýho navážení se... vši: Čteno od spodu, jako komentář k fotce celkem ujde, néé...? Zkuste cokoliv lepšího!!!

papouch
01. 02. 2010
Dát tip
ne-e. Tím jsem myslel, že máš povedenější říkanky. A kopírovat nikoho nemusíš, buď svůj.

nalámal se dalajláma ví to celá obora...

FAE BOMB
01. 02. 2010
Dát tip
G: Proti dalajlámovi osobně nic nemám, jen mi chyběl do sbírky. Už jsem urazil skoro všechny náboženstí, tak proč néé tohle... p: Hlášku "umíš lepší" většinou používá někdo jinej. Nebo tě třeba kopíruje, nevim. Pokud budu vědět, co jsou to ty "lepší", třeba příště zkusim napodobit styl těch "lepších". b: Původně jsem chtěl použít pouze první část, ale při zběžném prohlížení netu mě zaujala ta fotka, takže jsem přidal i tu druhou část...

baaba
01. 02. 2010
Dát tip
vtipný, ale... já netipnu tentokrát ne

papouch
31. 01. 2010
Dát tip
Nalámal se dalajláma je dobré, zvukomalebné. Zbytek nestojí za nic. Umíš lepší..

Garay
31. 01. 2010
Dát tip
Ok. Hlubší kritika. Bude to nejspíš otázka: Ten z ostudy kabát nosíš ty? A proč svůj nepochybný talent marníš na výsměch (tak to cítím já) Dalajlamovi?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru