Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moudra

01. 02. 2010
2
27
3401
Autor
FAE BOMB

 

 

Když jsme byli s bráchama ještě malí, táta nám vyprávěl vo Svatoplukových prutech. Po názorný ukázce jsme zjistili, že celym svazkem to fakt víc bolí...

Taky nám vštěpoval heslo, podle kterého se máme vždy řídit: "JÁ NA BRÁCHU, BRÁCHA NA MĚ!!!" To bylo velmi moudré... Dodnes se tímto řídíme při každém střeleckém souboji...

 

 

 


27 názorů

Barťas
11. 01. 2012
Dát tip
:D První odstavec mě rozesmál.

FAE BOMB
02. 02. 2010
Dát tip
j: Tak sry. Začínám nestíhat. Dělám na tom netu spoustu věcí najednou a pak se už tolik neorientuju. Asi by mi zas měl ten comp chcípnout, abych se zase trochu vzpamatoval...

jejdavilda
01. 02. 2010
Dát tip
ale já to psal norovi, milý fae

FAE BOMB
01. 02. 2010
Dát tip
jv: Foto zde nikde nemám a v případě zbraně přiložené k hlavě je výsledek jistý i u mých oblíbených mravenců. Teoreticky lze ničit střelbou i menší biologické terče, ale třeba do kuchyňského droždí jsem ještě nestřílel... TO: Mám slabý nervy a vobčas vybouchnu. Tak sry...

jejdavilda
01. 02. 2010
Dát tip
nore-představa , jak trefuješ vzduchovkou píďalku mě naplňuje veselím. To by snad musel být brojler ( a jak se tak dívám na tvé foto, i tam bych si dovolil pochybovat)

FAE BOMB
01. 02. 2010
Dát tip
Možná nejsi Tangens, já však sám sebe pro svůj potenciál připodobňuji k FAE...

FAE BOMB
01. 02. 2010
Dát tip
Omega pokrmový tuk byl a možná i je. Teď jsem se ptal. Dával se snad do vánočního pečiva... Zkus zadat FAE BOMB celý, něco ti to najde...

FAE BOMB
01. 02. 2010
Dát tip
Tak mě napadá jako úvaha... Neni Tangens Omega jakýsi pokrmový tuk...?!

FAE BOMB
01. 02. 2010
Dát tip
Tak sem ten vtip napiš aspoň celej, ať je to jasný...!

Norsko 1
01. 02. 2010
Dát tip
vím. co jako ?

FAE BOMB
01. 02. 2010
Dát tip
Použil's hlášku ze vtipu, zciziteli nevlastních myšlenek!

Norsko 1
01. 02. 2010
Dát tip
Ano, ale v praxi se to nedělá

FAE BOMB
01. 02. 2010
Dát tip
N: Píďalek problém... Btw, ač z vesnice, nejsem si zcela jist, jak taková píďalka vůbec vypadá... Dá se to zastřelit vzduchovkou?

Norsko 1
01. 02. 2010
Dát tip
Tvůj problém

FAE BOMB
01. 02. 2010
Dát tip
Píďalky nemám rád! Většinou je přišpendlim špendlíkem k podkladu a nikam se nedopíděj...!

Norsko 1
01. 02. 2010
Dát tip
Nemusíš bejt starej, stačí se pídit jako píďalka

FAE BOMB
01. 02. 2010
Dát tip
Sry Norway, asi nejsem dost starej, abych to pamatoval...

Norsko 1
01. 02. 2010
Dát tip
tzv. jánabráchismus. ale to je staré

Vaud
01. 02. 2010
Dát tip
v Anglictine je zajimavy vyraz - rule of thumb - coz znamena "odhadem" nevim, jestli znas tu historii - pripomnely mi to Svatoplukovy pruty

tak jsem nad tím přemýšlel a nejvíc se mi zarylo babiččino "polévka je grunt, maso je špunt" :o)

FAE BOMB
01. 02. 2010
Dát tip
Zřejmě je to pozměněný citát z Bible: "Co nechceš, aby tobě jiní činili, nečiň ty jim!", nebo, poněkud rozšířeněji, dle jiného evangelisty: "Čiňte druhým to, co chcete, aby (oni) činili vám!". Konfuciusa neznám a v "Pyšný princezně" si to nepamatuju. Asi si pleteš pohádky. Asi to (kupodivu) bylo v "Mrazíkovi". "Nad nikoho se nepovyšuj a před nikym se neponižuj!!!" Samozřejmě si dělám srandu... Ač to vo těch Svatoplukovejch prutech táta řikal, ve zcela jiný souvislosti jsem poznal pouze "single"... Druhá půlka je vymyšlená a spíš začínaj' v původním významu platit ty svázaný pruty...

Vaud
01. 02. 2010
Dát tip
:-)) pri jednom psychiatrickem treninku se nas ptali, jake moudro jsme slychavali nejcasteji od sveho otce (jinymi slovy, co bylo jeho zivotni moudro) muj otec - Radeji nepohodlne sedet nezli pohodlne stat. Moje babi - casta pirka, hnedle dirka nebo kdo se umyva, toho ubyva. Prababi- nikoho neponizu a nad nikoho se nepovysu, chovej se k lidem tak, jak chces, aby se chovali k tobe (coz je, jak jsem pozdeji zjistil, nejen citat z Pysne princezny, ale take z Konfucia)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru