Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mám tě ráda jako...

02. 02. 2010
9
12
2169
Autor
FAE BOMB

 

Sůl nad sněť slezinnou

 

Král si nechal zavolat své tři dcery a zeptal se, jako co ho mají rády.

"Já tě mám ráda jako zlato", pravila nejstarší.

"To je dobré, zlato se hodí vždy..."

"Já tě mám ráda taky jako zlato!" řekla prostřední.

"To už tady bylo!"

"Tak tě mám ráda jako sůl..."

"Velmi moudré. Sůl totiž potřebuje každý. Ať chudý, nebo bohatý. Dokonce i dobytek sůl potřebuje. Soli je totiž zapotřebí. Jo, bez soli to nebude nikdy ono...!"

"Já tě mám ráda jako geneticky modifikovaný antrax se zvýšenou nakažlivostí!" nadšeně vydechla nejmladší...

"Seber se a vypadni z mýho baráku !!!" zařval král a energickým gestem ukázal na dveře.

Maruška se slzami v očích odešla ze zámku...

*****

Netrvalo dlouho a hranice země překročil se svojí armádou Herodes, brutální tyran, který hrůznou krutovládou terorizoval sousední království.

Král měl sice k dispozici několik stovek raket středního doletu typu SCUD, tyto však byly osazeny pouze konvenční hlavicí, pročež jejich bojová hodnota byla nízká.

Tehdy si král vzpomněl na Marušku a hořce se rozplakal...

 

 

 


12 názorů

BOMB-ASTICKÉ*BASKICKÉ

FAE BOMB
03. 02. 2010
Dát tip
Výzbroj typu Irák x Irán. Tim králem byl Salám Husajn... Skady jsou dneska beznadějně zastaralý, přestože třeba prošly modrnizací za účelem zvýšení dostřelu a přesnosti v cíli. Každej blbej Patriot je vodstřelí do raketovýho nebíčka... Pozdravuj knajpu...

alkáč
03. 02. 2010
Dát tip
woe, co měl Herodes za výrbroj??? Dyk Scudy jsou fajn, nebo? Ale pohádka se u nás v knajpě bude líbit. Už jí tisknu, neva? trip

guy
02. 02. 2010
Dát tip
velmi poučná pohádka - možná se někdy dostane do čítanek :-)

Vaud
02. 02. 2010
Dát tip
Antrax nad sul a zlato!

baaba
02. 02. 2010
Dát tip
éto FAE BOMBA! T

papouch
02. 02. 2010
Dát tip
to je šíílenýýý :-))) chuťovka!

FAE BOMB
02. 02. 2010
Dát tip
Pokusim se...

To bude velmi roztomilé..

FAE BOMB
02. 02. 2010
Dát tip
P: Pro děti to asi neni. Pravděpodobně by bylo totiž složité jim vysvětlovat, jak se svojí letalitou odlišuje plicní, kožní a střevní forma antraxu... SSFNL: Připravuju Zlatovlásku... :-))

To je boží!..*tlesk tlesk*. A já jsem sociálně retardovaná ze Sněhurky a Popelky.. *

Petrusha
02. 02. 2010
Dát tip
ježkove vočka tak toto radšej synkovi čítať nebudem :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru