Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Metalurgičtí sběratelé

02. 02. 2010
5
29
2491
Autor
FAE BOMB

Také se vám stalo, že jste vjeli autem do otevřeného kanálu, případně vám tam spadlo malé dítě? Pokud jste flegmatici, jako já, tak si koupíte auto nové. K případnému pořízení dalšího dítěte se nevyjadřuji, je to vaše věc...

 

Metalurgičtí sběratelé

 

Od poklopu ke poklopu,

cikán káru vláčí...

Kradou mříže od kanálu,

zatracení sráči!!!

 

 

 


29 názorů

FAE BOMB
09. 02. 2010
Dát tip
To neznám. Co to je?

FAE BOMB
09. 02. 2010
Dát tip
Chci bejt Panzerwagen!!!

FAE BOMB
09. 02. 2010
Dát tip
Apage, Satanas...!

FAE BOMB
07. 02. 2010
Dát tip
Ten "pseudovtip" normálně existuje, akorát je tam James Bond a ten se představuje jako první. Pouze jsem reagoval na jejdavildu. Protože ten původní vtip je starej, tak jsem předpokládal, že ho každej zná...

nejenom terorista

FAE BOMB
04. 02. 2010
Dát tip
Jde chlápek po poušti a potká velblouda. Velbloud povídá: "Já jsem Bloud, Vel-Bloud!" Chlápek povídá: "Já jsem BOMB, FAE BOMB!!!" :-)))

jejdavilda
03. 02. 2010
Dát tip
jako James Bomb :-)

FAE BOMB
03. 02. 2010
Dát tip
No, jestli byla pěkná...

FAE BOMB
03. 02. 2010
Dát tip
TO: "Od poklopu ke poklopu" je část jakéhosi jazykolamu. Něco jako "Strč prst skrz prdel"...

FAE BOMB
03. 02. 2010
Dát tip
P: Souhlas. Napiš vo tom úvahu a rád si přečtu... Pak pošli áčko.

Prosecký
03. 02. 2010
Dát tip
Takový jsem demokrat a člen skupiny pro národnostní menšiny a sociální otázky v našem městě, ale kolikrát si říkám, že touhle cestou 8romka porodí sedm dětí, nikdy nepracuje a neustále bvere 20.000. Z jejich dětí nebude pracovat ani jedno, každé bude mít zase sedm dětí atd.) bude jednou z Evropy jedno velké Haiti.

Prosecký: ano, daně jsou výpalné za to, že tě někdo neodpráskne hned na ulici...

Prosecký
03. 02. 2010
Dát tip
Nejvíce mě štve, že my ejště z našich daní podporujeme to jejich nicnedělání. Ale to podporujeme i u mnoha "bílých".

FAE BOMB
03. 02. 2010
Dát tip
Pustili mě do tanku, protože mám "koule"!!! Jak řikal relativně nedávno Topolánek: "Jsem chlap s gulema". Co tim myslel, nevim, nebo jsem zapoměl. Určitý fotografický materiál však prokázal, že nekecal...

a to tě pustili do tanku? se nediv, že máš boule...

FAE BOMB
03. 02. 2010
Dát tip
Na malýho chlapa celkem slušná vejška! :-))) Btw, mám pár cenťáků přes 190...

na svých 177 cm živé váhy jsem náležitě pyšný :o)

FAE BOMB
03. 02. 2010
Dát tip
vši: Aleš Novák je mááléééj...! :-)) T-72 mi nechtěli půjčit, protože je v něm ještě míň místa, jak v T-55. I s T-55 jsem měl totiž velký problémy. Moc dlouhý nohy. K sešlápnutí spojky jsem musel poněkud povstat, aby bylo lze sešlápnout spojku a zařadit. Vsedě bylo možno horko-těžko ovládat plynovej pedál. I tak jsem byl u toho zkroucenej jak paragraf. Brzda v tanku naštěstí neni potřeba, takže nevim. Hodně dobrý bylo BVP. Celkem dost místa pro nohy a řízení naprosto v pohodě. Pokud bych měl srovnat, tak "téčko" je bába v přechodu a "bevko" pěkná mladá holka, těsně nad hranicí zákona a všeobecného vkusu...

T55 jsem taky párkrát řídil, jel jsem i v T72...ale že by na tom bylo něco k závidění...

FAE BOMB
03. 02. 2010
Dát tip
Pro: Jsem přímo úderník. Útočim na všechno, co se hejbe (a krade)... AN: Všude se s tim chlubim a všichni mě s tim závistivě posílaj' doprdele. Měl jsem možnost zajezdit si s T-55 a BVP-1. Super. Tank ti do kanálu nespadne, to ti spíš spadne kanál do tanku! :-))

Prosecký
03. 02. 2010
Dát tip
Báseň je přímá a úderná. Jako paragraf o hanobení rasy, náboženství a bůhvíčeho ještě ...

když máš pořádné auto, do kanálu nespadne :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru