Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska a hovno

03. 02. 2010
11
15
2255
Autor
JirkaS

.....

Dnes ráno pod peřinou - hladil mě Ježíš svojí umělou rukou Můj penis sténal a chvěl se a on se smál (zatímco opravdová žena chcípala v Josefovský pevnosti kovaná z želez a strachu a svého přirození) -- Můj nevykastrovaný kocour jezdí po norkovým kožichu svým mrňavým pérkem a ne a ne se udělat --- Tenhle svinskej život je hroznej lichvář Půjčí na nehoráznej úrok Kde je kdo? --- Dostal jsem do sebe první jídlo za dva dny Jsem permanentně opilý chlastem a strachem a láskou co přivřeli ve dveřích benzínový stanice zatímco utíkám s pistolí abych si natankoval na cestu kterou nejde jet ......

15 názorů

Fart
25. 03. 2010
Dát tip
Nesouhlas se souhlasícími souhlas s nesouhlasícími ... **- ... no a generální souhlas se všemi chlastajícími co jim předešlý hlasy mohou být ukradený ... :-)) Báseň je totiž povětšině o stavu .. a pokud se člověk třeba i poosere vždy může s pérem v ruce zachytit okamžik - že se posral ... "jedna báseň" ...

Oldjerry
03. 02. 2010
Dát tip
Bez lásky hovno *

baaba
03. 02. 2010
Dát tip
utíkám s pistolí abych si natankoval na cestu kterou nejde jet to je DOBRÝÝÝ t

Fouraix
03. 02. 2010
Dát tip
penis ti sténal jo? to jsou mi mutace..

Prosecký
03. 02. 2010
Dát tip
Pokud bych měl báseň hodnotit citací, vybral bych si, pravda, spíše druhé slovo z názvu. Není mi totiž jasné, kdo může za tvůj stav. Držíš dietu? AA co tvé morálce říkají zákazníci (píšeš, že jsi skoro na volné noze)? I když bychom my, co pocházíme z východních Čech (takto staleté bašty české literatury) měli držet při sobě,nad některými díly mě napadá, jestli by nebylo bývalo lepší, kdyby se národní obrození vůbec neuskutečnilo. 0,4 tipu.

papouch
03. 02. 2010
Dát tip
souhlas s FAEm

FAE BOMB
03. 02. 2010
Dát tip
Souhlas s Norskem.

džejn
03. 02. 2010
Dát tip
Podle mě dost prvoplánový, ale i tak se mi to celkem líbí. Dneska mám náladu na surový věci a tohle mně krásně padlo do noty..

Norsko 1
03. 02. 2010
Dát tip
jakoby ti nebylo dobře

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru