Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Divny

19. 10. 2001
2
0
2638
Autor
Vole

Pokracovanie autobiograficej psychozy, na kritiku sa vyserte, diki. Neviem mozno som to mal dat do indispozicie, ale to by nebolo celkom ono. Toto je proste kniha, 3. a 4. kapitola ktoru ale vobec nepisem pre vas, pisem ju pretoze ma to bavi

3.  DIVNY
Viem ze si o mne myslia ze som divny. No a co. Ja si zas o nich myslim ze su uplni curaci. V skole som sa rano dozvedel ze sme mali HausÜbung, premysliet si temu na referat, a milion dalsich hluposti. Takze som prvu hodinu este stravil robenim HausÜbungu, rozmyslanim nad referatom a milionom dalsich hluposti. Neviem preco to tak je, ale strasne casto zdravim ludi uplne inymi menami- je tu daky amik, alebo anglican neviem, vola sa Shay, a ja som ho uz 3x pozdravil michael. No skvele. Ide o proti mne Shay a ja :"Haj majkl!" Ale to je jedno. Vybral som si referat o ultralavicovom hnuti, ale nejak sa im to nepaiclo,a tak som musel nieco ine. Skoncilo to pri Kurtovi Cobainovi a to je fajn lebo na referat sa vyseriem a 15 minut zabijem hranim (sak prakticka ukazka!) :-) Nahodicka- vyslo to presne na moje narodeniny.
Asi by som mal "knihe" vymysliet daky nazov.Bude to Divny. To je proste najlepsie. Vsetko je vlastne divne zalezi len na tom pre koho, kto sa na to prave pozera. To co je normalne pre vacsinu ludi je vzdy divne pre tych par zvysnych. Tym sa bude zdat divne zase to "normalne" uplne uletene. Takze sa to vola Divny, a v cestine to bude tiez davat zmysel, a dokonca aj iny, no super. Milujem dvojzmysly.


4.  PISMAK.CZ
Nazval by som to asi inac. Ale je to uchwatne miesto. hlavne ti autori,az na vynimky. Dostal som sa tam len tak nahodou, a prve co som od toho cakal ze tu najdem podobnych ludi ako ja. Asi tu aj su,svojim sposobom- vacsina, ale zase celkom take ake som cakal to neni. Ale tak to je asi so vsetkym. Prisiel som po skole o 10tej chcel som si precitat par basniciek, a zbadal som sa o 4 hladny dehydrovany a s bolavymi ocami. Daktori ludia su vazne dobri. Ale ked citam nieco co je prilis vynikajuce, zacinam s toho mat depresie- "take daco mna nikdy nenapadne", a "ja pisem len blbosti". Ale mne sa tie blbosti pacia. Ked tak rozmyslam nad tym co pisem,neni toto vlastne obycajny stupidni list? Asi je. Taku kategoriu tu ale nemaju takze "Ostatni". Ale co to vlastne je? povedzte mi prosim v kritikach kam by ste to zaradili vy. Chcel by som to vediet.
Som rad ze poznam tuto stranku. Nepisem basnicky a nemam poeticku dusu, romanticku asi ano. Ale chcem zvastat a zvastat pretoze mam vela co povedat. A hlavne sa nechcem velmi zamyslat.
Pismak je dobry. Co dalej?

Print
19. 10. 2001
Dát tip
Dáááál!!!! :-) *!

Print
19. 10. 2001
Dát tip
Jsi fajn...

Junkie_23
19. 10. 2001
Dát tip
psychoterapeutické žvatlanie o pseudodokonalých básňach... jo toho sem plná... plus teoretické jeby o skur... životoch... a je to divné...

Vyjan
19. 10. 2001
Dát tip
Tohle jsou taky ještě takové hausübungy.Zatím ještě nevím, jestli víš, co psát. Pro jistotu zřejmě píšeš všechno. Třeba se časem naučíš i hodnotit, třídit škrtat. Jakousi perličku v tobě tuším, možná to jen klamný záblesk vlhkého hovna, možná to je poklad. Počkám si.

Vole
19. 10. 2001
Dát tip
nechapem

Print
19. 10. 2001
Dát tip
Vole, nečekej a vyser se na něj! Ať se mu blýská před vočima!:-))))

zoo
19. 10. 2001
Dát tip
Týýýý jo! Printe, Ty jsi někdy docela žihadlo, co? :-)) A Ty zas něco upusť, Vole. :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru