Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

*Asi pro Lenku.....*

08. 02. 2010
3
12
2326

V hlavě mám "velikou" myšlenku,

Pohladit některou po nahém kolénku.

Snazší je to než zalátat podkolenku,

Brilantně řešit genetickou trojčlenku.

 

A to není legrace můj milý holenku,

Vytratit se s ní do malého výklenku.

Anička, Martina, Hanka či Madlénka

Co asi udělaj´ ta nezbedná kolénka. *)

 

*) nebo : Od sebe rády daj´  nezbedná kolénka.

 

27.11.2007


12 názorů

Ukrutné až nehodící se na Písmáka.... Hladil jsem kolínka jedné běhny "kolínka"...někde mezi stehny. Trochu mi kulhá ta anatomie kolena tvrdá jsou...tam výš - lépe mi je.

Děkuju všem za jejich zastávku na "tomhle mém". Hadovi První Třídy i za upozornění, ale nevím, zda budu mít chuť a čas to nějak zásadně "přepracovávat", ale neříkám to pověstné "nikdy". Kiwagamovi děkuju za obhajobu a kamarádství (to je strašně moc)! Můzám děkuji za to, že rozdělují zase "to své" dle svého uvážení! Netvrdím však, že jsou (ty Můzy) úplně spravedlivé (a to je asi i dobře)! Bíšovi-Tonymu děkuji za jeho "Hmm!". Hagita: Ty dvě varianty ztvárněné hvězdičkou umožňují při veřejné produkci zvolit vždy tu, která lépe "padne" atmosféře a společnosti přímo v době produkce, čímž nijak nepopírám, že to není ukrutné, ale nechci chudáka Písmáka "otčímsky" ochudit! I o "ukrutné" výtvory! Zdar a sílu! J.Š.

Bíša
08. 02. 2010
Dát tip
Hmm!

Já to slyšel naživo. Autor obvykle ví co chce říct a jak to přednést. V přednesu je to dobré. U mě za tip.

snake_01
08. 02. 2010
Dát tip
Třetí verš první sloky má sice stejný počet slabik, ale rýmuje de tam čtyřslabičné slovo, což to mně osobně dost stěžuje, nemohl jsem to přečíst...

....jééé, dík za za poslaný klip! Je to prý naše nejvydávanější hudební písnička. SP-éček se prý již v době jejího vzniku prodalo na 2 miliony. Musím uznat, že šlágr to teda je i po těch letech! J.Š.

....jééé, dík za za poslaný klip! Je to prý naše nejvydávanější hudební písnička. SP-éček se prý již v době jejího vzniku prodalo na 2 miliony. Musím uznat, že šlágr to teda je i po těch letech! J.Š.

....jo, děsně! J.Š.

taky mám rád těstoviny...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru