Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žoufalý řízkožravec

17. 02. 2010
4
10
1471
Autor
FAE BOMB

 

Žoufalý řízkožravec

 

O Popeleční středě,

nesmí se jíst maso.

Už jsem napůl šílený,

na krku mám laso...!

 

 

 


10 názorů

FAE BOMB
18. 02. 2010
Dát tip
Hmmm.... Kdo to ale prodá výměnou za věčný peklo...?! Nikdo věřící asi ne. Je to všechno z krádeží. Orientačně stojí konsekrovaná hostie řádově tisíce korun...

Sršáň
18. 02. 2010
Dát tip
tyhle hostie to je prej kšeft jako blázen prej sou na černým trhu pěkně drahý...

FAE BOMB
18. 02. 2010
Dát tip
Za ty se zřejmě dostaneš do vočistce. To jsou lehký hříchy a do pekla tě to nepošle, ale do nebe s nima taky nemůžeš. Pěkný ženský se líběj' i farářům, vlastně by bylo divný, kdyby nelíbily. S tim "pokušenim" je ale potřeba "bojovat". Asi. Specielně tenhle hřích osobně moc neřešim, čumět na ženský je normální a správné. Za nejstrašnějí hřích se považuje zneuctění konsekrované hostie. To je hřích, kterej může vodpustit jen papež. Pokud ne, tak automaticky peklo.

Sršáň
18. 02. 2010
Dát tip
tak krutý hřích jsem nemyslel, napadlo mě třeba jako hřešení myšlenkou, lhání v práci lhaní manželce, jak velký hřích je "dotyk" tedy ty "veselejší" témata hříchu

FAE BOMB
18. 02. 2010
Dát tip
A-N: Ty párky stejně asi žádný maso nevobsahujou, takže se jíst můžou. (Ve vočistci jsou na snídani, svačinu, voběd, vodpolední svačinu a večeři vždycky párky. V pekle to samý, ale bez chleba a bez hořčice.) S: Církev hodnotí jako podstatně horší hřích umělej potrat. Při klasický vraždě totiž máš aspoň nějakou šanci na útěk nabo obranu. Navíc tě vraždí nepřítel, né vlastní matka... To je aspoň vo jeden řád. To už ti nemůže totiž vodpustit farář, ale jenom biskup. To jen že chceš diskutovat na téma...

u nás v kantýně není konzumace masa hřích, spíš trest...

Sršáň
18. 02. 2010
Dát tip
velmi dobře zvolené téma, náboženské motivy mám rád a navíc si to koleduje o diskuzi na téma hodnocení hříchu co je větší a co menší hřích. Kdyby se to bodovalo stupnicí pak vražda je dejme tomu 100% (absolutní) hřích ale jíst maso to je podle mě tak 0.001% hřích *t

FAE BOMB
17. 02. 2010
Dát tip
Sebevražda je větší hřích, než jíst maso, takže ten půst bude asi nedobrovolnej. Věřící bude asi řízkožravcova manželka. Nejen že nekoupila maso, ale svojí horší polovičce ještě schovala železný zásoby...

baaba
17. 02. 2010
Dát tip
věřící řízkožravec

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru