Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Em, Há a Dé

22. 02. 2010
10
12
2198
Autor
ponedělí

 

 

 

příští zastávka Jakákoli
   hovory se špičkou bot

víme přesně
kde jsou naše Prahy
 

 

 

 

 


12 názorů

varankaka
12. 11. 2010
Dát tip
*

ponedělí
27. 03. 2010
Dát tip
ale skřípou a dokonce i rezaví a často s člověkem epesně hážou. smrdí občas tuze moc. ale není nutno se cítit blbě, abych se cítil dobře. takže i normální prostředek potěší - vydat se tramvají tam, kam lidská noha eště nikdá nevkročila...

to chápu. ale teď už nějak neskřípou, nevrzají, nerezaví, jsou vypulírované a jezdí na čas. to Ti nevadí? já jsem jednu dobu milovala vlaky - hlavně ty noční, co smrděly železem a pištěly jim zářivky. teď už se jede jak v bavlnce a k poezii to nekřičí. a nebo jsem definitivně vyrostla z puberty:)

ponedělí
25. 03. 2010
Dát tip
od svých dvanácti let jezdím minimálně 2x denně tramvají. a teď navíc bydlím daleko od centra města, takže pobyt v dopravních prostředcích je vlastně třetina dne. nenávidim auta, miluju tramvaje.

z nutnosti? a co Tě k tomu, pro pánajána, nutí?:)

ponedělí
25. 03. 2010
Dát tip
punčo: koníček z nutnosti. dík.

:) príma. taky mě hodně baví Tvé zaujetí hromadnou dopravou.

Print
21. 03. 2010
Dát tip
:-)*

Norsko 1
22. 02. 2010
Dát tip
Praha, to bude asi hlavní město

dadadik
22. 02. 2010
Dát tip
:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru