Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Exkomunikace

25. 02. 2010
13
19
1836
Autor
FAE BOMB

Už jsem stačil urazit většinu světovejch církví. Krom toho taky ateisty a pár sektářů. Konečně se dostalo i na římské katolíky. Pokud máte nějakou atypickou víru, tak napište, urazim vás taky! Pro informaci- ve svý době existovali souběžně dokonce tři papežové. Restaurace "Na hradbách" skutečně je, hospodu "U hradby" však neznám...

 

Exkomunikace

 

Šli spolu dva papeži,

na přátelskou večeři,

do hospůdky "U hradby".

 

Ožrali se,

porvali se,

a dali se do klatby...!

 

 

 


19 názorů

Zimní kral
01. 04. 2010
Dát tip
Já jsem po své svatbě,taky stále v klatbě.Tip

FAE BOMB
26. 02. 2010
Dát tip
papouch: Nějaký temný síly maj', ale musel bych se kouknout. Klasický peklo neni, ale trestá se utrpením v příštím životě. Proto je nežádoucí pomáhat trpícím, protože to narušuje proces jejich očišťování.

čučenka
26. 02. 2010
Dát tip
to mi připomíná historky strýce Pepina z Postřižin :-)

jejdavilda
26. 02. 2010
Dát tip
velmi dobré :-))

papouch
25. 02. 2010
Dát tip
HA! dostal jsem tě. Kršnovci žádnýho ďábla nemaj. Ale to neva, jen do nás, těším se! .-)) (se smajlíkem) aleš - jo, ale je to vegetariánská krčma, kde si mažeme na žitnej chleba Rámu a hážeme při tom hárem .-)

FAE BOMB
25. 02. 2010
Dát tip
papouch: Krišňáci nesměj' používat internet, protože je to nástroj ďáblův. Za trest se převtělíš v něco pořádně hnusnýho! (Tentokrát bez smajlíku.)

baaba
25. 02. 2010
Dát tip
když se dva prali třetí se smál nevsadil na klatbu ale u Fortuny:)

Sršáň
25. 02. 2010
Dát tip
dobré *t

FAE BOMB
25. 02. 2010
Dát tip
Krišňáky dostanu taky, to se neboj!

hare krčma...

papouch
25. 02. 2010
Dát tip
:-)))) .. já vím, baví mě historie středověku. Tato báseň je na základě skutečných událostí! :-) :> jo...! A já jsem kršnovec. A včil mudruj. .-)

...je nás víc,ale málo,navzájem si nevěříme :)

FAE BOMB
25. 02. 2010
Dát tip
bn: Tuhle víru odmítám urážet, má pouze jednoho stoupence a to je příliš málo... an: Úpal vzniká dle definice při pobytu v přehřátém prostředí, což hořící hranice nepochybně splňuje. :-)

FAE BOMB
25. 02. 2010
Dát tip
Dík. Mám i pár dalších kousků, ale ty budou až do výběru, takže příští měsíc...

nevím, proč mě při čtení napadlo, že Hus zemřel na úpal...

...můžeš mě urazit, mám víru...v sebe :)

výborný...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru