Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak to bude drahý, Vaude!!

01. 03. 2010
6
10
1611
Autor
FAE BOMB

Vaud se nijak netají tím, že občas navštěvuje restaurační zařízení. V mládí také dělal nástěnkáře karatistům...

 

Podnapilý bojový umělec

 

Zakop' mistr karate,

když opouštěl hospodu.

Hubou přitom rozmlátil,

deset stupňů vod schodů...!

 

 

 


10 názorů

Nádhera :D Dík, žes mě rozesmál, tip*

snake_01
01. 03. 2010
Dát tip
Mistru světa v boxu udělali toxu, neb byl dlouho v podezžení, že zas jede v koksu

FB: to doufám.. soudě podle tvýho premiérovýho kousku, tvůj výtěr bude něco báječnýho..

obávám se, že on tebe mezi ně taky nepořítá :o)

FAE BOMB
01. 03. 2010
Dát tip
Jo a taky při tom neřekl typický japonský pozdrav "hadžime" a neuklonil se, aby vzdal úctu ničenému materiálu. Vlastně je to spíš autobiografické. Chvilku jsem taky trénoval karate. Už jsem ale naprosto všechno zapomněl. Každopádně se mi stalo, že jsem uklouznul v koupelně a hlavou rozmlátil umyvadlo. Zda jsem před tím řekl "hadžime" si však už nevzpomínám... Postupně chci zaveršovat všechny významné písmáky, mezi které vindala ovšem nepočítám...

ten název jsem původně četl jako "tak to bude, drahý Vaude!"

podnapilý neznamená ožralý. to "pod-" jednoznačně vypovídá, že dotyčný ještě zdaleka nedosáhl své obvyklé hladiny tekutinové sytosti...

Vaud
01. 03. 2010
Dát tip
:-)) clovece, ve Spanelsku jsem se opil za rok a pul as 2x (a to mam pocit, ze mi tam nekdo neco pridal do drinku), ve Svycarsku ani jednou - nejak se to tu nenosi. Z velkeho dramatickeho umelce Vindala si nic nedelej :-).

chce to rozšířit kategorie, blbůstka tohle neunese, návrh: píčovina, navíc se servilním prologem..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru