Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ticho

01. 03. 2010
5
14
1710
Autor
skoro

Jak ticho v lese

po vichřici

svěšené hlavy

ve vinici

když špačci odlétli

a nezůstalo vůbec nic.

Jen smutek  nad tím,

co mohlo být tak opojné,

ale už  není.


14 názorů

Flavia
22. 03. 2010
Dát tip
Možná žádný literát, ale kdo je? Je to rozhodně lepší, než většina toho, co se tady na písmáku urodí! :-) Stále platí prosba o avízo, kdyby jsi se rozhodl báseň upravit!

zalíbilo :)*

skoro
02. 03. 2010
Dát tip
Vím,nejsem žádný literát pokusím se to předělat až uzraje čas. Díky Dnes jsem pod vlivem měsíce našel pár veršů. Mají jistě spoustu nedostatků,ale jsou celkem milé, zvlášť ta zítřejší,o dětech.

Antik
02. 03. 2010
Dát tip
t

Flavia
02. 03. 2010
Dát tip
Už už jsem šahala po tipu, ale ty dva poslední verše mi připadají takové pod úroveň celé básně, která je jinak tak výstižná! Visící verš ,,ale už není" je prostě takový na nic. Jako bys už to chtěl nějak dokončit a už tě to nebavilo. Jestli to budeš přepisovat, pošli prosím avízo, ráda dám, tip :-)

skoro
01. 03. 2010
Dát tip
Díky všem.Možná je to trochu uspěchané. Kterých pět,Norsko?Mám v tom hokej jak noři ve fotbalu.Asi moc veršuju,ale tady jsem to tak nepřeháněl.

Háber
01. 03. 2010
Dát tip
*

Norsko 1
01. 03. 2010
Dát tip
pět řádků velmi nadějných

koloušek
01. 03. 2010
Dát tip
T*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru