Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cuchá tě ve větách (K.O.U.L.E. / Svět vět)

03. 03. 2010
5
17
2581
Autor
Špáďa

Do Koule dva ráčci formou verše vázaného palindromem; rým a rytmus už jsem nezkrotil, kulhají na obě.

Jo Hanele cuchá tě ve větách ucelena, hoj!
Jojoj! A ty chutě mě tu chytaj, ojoj!


17 názorů

jejdavilda
12. 03. 2010
Dát tip
já už vážně nevidím, jsem čet Cuká ti v koulích*

Špáďa
10. 03. 2010
Dát tip
Díky Vám všem za toleranci (v mezích ± autobus). Šp.

Atlantis
04. 03. 2010
Dát tip
Já to nemyslela špatně

Špáďa,Atlantis má trochu pravdu.Nechtěl jsem miniatury ani haiku,ale nech to tak,já jsem tolerantní.

Špáďa
04. 03. 2010
Dát tip
Milá Atlantis! Dík za upozornění, ale dovolím si odporovat (nejsi-li tedy v soutěžní komisi :-). Je to samozřejmě verš, formou je to vidět, i když rým nevalný a rytmus potrhaný, ale zkus za půl hodiny udělat z palindromu něco kloudného a přitom jakž-takž smysluplného. Nejvíce z toho čiší podle mě právě ta hříčka, tak jsem to dal mezi ně, byť blbůstka je to též. Když zveršuji úvahu či fejeton, dávám to také pod takto bližší kategorie. Jestli mi to zadavatel či komis nepřikážou změnit, nechám to takhle. Jinak bych se podřídil a zpět pak změnil na původní kategorii až po 20. hodině...

Bíša
03. 03. 2010
Dát tip
:-)

Atlantis
03. 03. 2010
Dát tip
Jako blbůstka :)

Atlantis
03. 03. 2010
Dát tip
...jo a změň kategorii, v zadání nejsou "miniatura, hříčky"

...tak to by byl zázrak :D

nostalgik
03. 03. 2010
Dát tip
mnohý, verš tiše v zákutí vaří si po svém, bez chuti jiný, roven akrobatu píše svižně, při obratu jiná zas, tiše jako pěna věty cuchá, ucelena ***

Špáďa
03. 03. 2010
Dát tip
Blboune, přidej se k chutím, určitě projdeš vzdutím. Myslím, žes na to káp... Zas večer poznáš, že jsi chlap!

Špáďa
03. 03. 2010
Dát tip
Blboun jen zatím mlčí... Až přečte si to, zvlčí, stane se ještě víc nejapným a řekne: „Špáďo, netrap rým!“

...nebo,že bych se přidal k těm chutím :)

...blboun raději nic :(

stejně seš děsná hračička, ze mne by něco takovýho hned tak nevypadlo (zpráva obdržena a zpracována :o)

Špáďa
03. 03. 2010
Dát tip
Až si to přečte tím správným směrem, nejspíš si řekne, kam si to se... tady s tou takypoezií, narychlo spíchlou jen fantazií...

no tak to věru netuším, co na tohle blboun :oD

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru